SARAJEVO, Belma Sekavić-Bandić, izvršna direktorica Hypo Alpe-Adria-Bank d.d. izjavila je da rebrending proces u Bosni i Hercegovini završava 31. oktobra kada će banka uvesti novi brend – Addiko.
-Paralelno sa kreiranjem novog vizualnog identiteta interno smo uradili mnogo na optimizaciji poslovnih procesa, prilagođavanju kreditnih politika, pa i segmentaciji klijenata te prilagođavanju organizacione strukture i pojačanjima u ljudskim resursima – izjavila je Sekavić-Bandić u intervjuu magazinu Banke & Biznis.
Po njenim riječima, Hypo ima dobru infrastrukturu, dosta veliku mrežu poslovnih jedinica i predane zaposlenike.
-Banka je do prošle godine prolazila kroz turbulentno razdoblje, planski smanjivala aktivu i prošla sveobuhvatno restrukturiranje. Osnovna stvar koja ju izdvaja od konkurencije je novi start, novi početak koji joj je pružen. Promjenom vlasničke strukture banke iz državnog vlasništva Republike Austrije u vlasništvo američkog Advent Internationala i Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) dobili smo priliku da se u potpunosti ponovno fokusiramo na klijente i nanovo gradimo svoju poziciju na tržištu – ističe izvršna direktorica Hypo Alpe-Adria-Bank d.d.
Dodaje kako se može reći da je uspješno riješeno pitanje kredita sa valutnom klauzulom u švicarskim francima koji su opterećivali banku u proteklom periodu.
-Novi vlasnici su nam otvorili i nove mogućnosti u rješavanju ovoga pitanja. Projekt konverzije se provodi pod direktnom nadležnošću predsjednice uprave banke, Sanele Pašić. Implementacija ovoga rješenja je za nas veoma važna i svakako možemo biti zadovoljni činjenicom da je do sada skoro tri četvrtine klijenata prihvatilo ponuđeno rješenje banke ili je u završnoj fazi realizacije. Sada umjesto klijenata koji su imali problem, poslujemo sa klijentima koji su rasterećeni i zadovoljni postignutim rješenjem – navodi Belma Sekavić-Bandić za magazin Banke & Biznis. Fena