BERLIN, Novi rezultati GfK Tourism Distribution Panela za ljetnu sezonu ove godine sada već pokazuju siguran pad bukinga u Njemačkoj, a najštedljivije su porodice sa djecom.
Prodaja je za sada 5 posto manja u poređenju s istim periodom prošle godine. Nešto bolji buking vidljiv je jedino kod jesenskih odmora, pokazuje GfK-ovo istraživanje. Turska ove godine privlači veći broj Nijemaca te pokazuje 13 posto rasta prodaje do kraja januara 2009. godine. Iznimka je još Italija s oko 5 posto rasta dok, prema sadašnjem bukingu, ostali jug Evrope može očekivati pad dolazaka Nijemaca ove godine.
Dok porodice s djecom štede i idu na kraća putovanja, samci i parovi bez djece su dosta stabilan segment bez obzira na sadašnju krizu. Kod njih se putovanja skuplja od 1. 500 evra prodaju isto kao i prošle godine. Jeftinija putovanja pak pokazuju pad. Osobe s nižim prihodima pak pokazuju tendenciju odustajanja od odlaska na godišnji odmor ove godine.
The GfK Tourism Distribution Panel je analiza podataka o bukingu kod približno 1.200 agencija koje reprezentiraju turističko tržište Njemačke. Poslovni.hr