Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekonomisti: Republici Srpskoj prijeti finansijska katastrofa

    6. Juna 2024. — 14:10

    Za Radukića ministri u Vladi Srpske rade savršeno

    20. Maja 2024. — 13:56

    Srbija ubrzano isisava energente iz BiH

    29. Decembra 2023. — 14:05

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Ekskluzivno: Optuženi u aferi „korona ugovori“ priznaje krivicu

    19. Juna 2024. — 10:43

    Nakon „Alumine“, Pavlović preuzima i „Boksit“

    16. Maja 2024. — 12:15

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Smailbegović: Odnos države i poslodavaca zasniva se na poznanstvima

    7. Marta 2025. — 20:00

    Mujanić: BiH ima zaliha domaćeg mesa samo za tri dana

    21. Februara 2025. — 20:05

    Javna preduzeća u budžet uplatila samo 14,5 od planiranih 100 miliona KM  

    20. Juna 2025. — 16:06

    Potvrđeno: „Pavgord“ kupio „ArcelorMittal“ u Prijedoru i Zenici

    20. Juna 2025. — 15:44

    Pročitajte koji vrtići su potpisali ugovor o subvencijama sa gradom Banjaluka

    20. Juna 2025. — 15:06

    Nakon ostavki dvojice direktora radnici IRB-a idu na sistematski

    20. Juna 2025. — 15:04
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Cijene naftnih derivata ponovo skaču, distributeri već najavili vrtoglavi skok

    20. Juna 2025. — 09:35

    Mađarska planira da uveze 8,5 milijardi metara kubnih ruskog gasa

    19. Juna 2025. — 13:00

    Šta je zaustavilo izgradnju solarne elektrane na Sokocu

    19. Juna 2025. — 08:16

    Cijene goriva rastu, evo gdje je najjeftinije u regiji

    18. Juna 2025. — 14:03

    Višković: Srpska spremna za razgovor o aranžmanu sa MMF-om

    20. Juna 2025. — 15:40

    Promet na Banjalučkoj berzi 16.438 KM

    19. Juna 2025. — 14:15

    Švajcarska smanjila osnovnu kamatu na 0 odsto

    19. Juna 2025. — 12:54

    Dijaspora plaća proviziju jer BiH nije u SEPA

    18. Juna 2025. — 11:45

    Beogradski div velikom akvizicijom ulazi na sarajevsko tržište

    13. Juna 2025. — 08:12

    „Aktiva invest“ objavio ponudu za preuzimanje „Krajinapetrola“

    11. Juna 2025. — 12:38

    Ko stoji iza velike transakcije akcijama Sarajevo osiguranja

    10. Juna 2025. — 14:30

    „Eastcode“ povećao vlasništvo u „Veleprehrani“  

    30. Maja 2025. — 10:24

    Proizvodi sa nula posto marže nevidljivi u marketima: Šulićeva kampanja više marketing nego pomoć građanima

    20. Juna 2025. — 14:04

    Potrošačka korpa dostigla 3.178 KM

    15. Juna 2025. — 11:30

    Postaje li platina novo zlato: Kina ju je uvezla u najvećoj količini u posljednjih godinu dana

    14. Juna 2025. — 14:30

    Poskupljuje gorivo u Srpskoj

    13. Juna 2025. — 13:24

    Koliko zarade sezonci u Hrvatskoj, Crnoj Gori, Grčkoj

    18. Juna 2025. — 09:31

    Hrvatska gubi turiste zbog previsokih cijena

    17. Juna 2025. — 15:38

    Crna Gora u trci za najpoželjniju destinaciju

    16. Juna 2025. — 09:00

    Obogaćena turistička ponuda Teslića

    15. Juna 2025. — 13:10

    Cijene naftnih derivata ponovo skaču, distributeri već najavili vrtoglavi skok

    20. Juna 2025. — 09:35

    Mađarska planira da uveze 8,5 milijardi metara kubnih ruskog gasa

    19. Juna 2025. — 13:00

    Koncesionari love u mutnom uz prećutnu podršku države

    19. Juna 2025. — 10:40

    Rusko tržište šansa za privredu, izazov za proizvođače

    19. Juna 2025. — 09:01
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    SAD: Svakog dana 1000 novih milionera

    19. Juna 2025. — 09:50

    Italija zabranjuje mobilne telefone srednjoškolcima

    17. Juna 2025. — 09:59

    Gradi se najveće plutajuće naselje u Evropi

    16. Juna 2025. — 08:02

    Organsko povrće na vodi i bez grama hemije

    14. Juna 2025. — 12:50

    Cijene sirove nafte skočile na najviši nivo u pet mjeseci

    20. Juna 2025. — 09:01

    Njemačka gubi trku s Kinezima

    19. Juna 2025. — 15:10

    Pale akcije na američkim berzama

    18. Juna 2025. — 08:58

    Sukob Izraela i Irana može dovesti do znatnog rasta cijena

    14. Juna 2025. — 15:20
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Za dobru reklamu dovoljne i dvije sekunde

Za dobru reklamu dovoljne i dvije sekunde

Dejan TovilovićDejan Tovilović16. Februara 2020. — 07:00Nema komentara2 minute čitanja
reklame
Hand holding a megaphone throwing social media icons on blue background. Vector file available.

BEOGRAD – Samo ultrakratke reklame mogu da prenesu poruku brenda ili proizvoda, zaključak je najnovijeg istraživanja sprovedenog u Holandiji, a domaći stručnjaci slažu se da su sažete i jasne forme postale standard u prenošenju poruka.

reklame


Istraživanje agencije “IPG Mediabrands” i partnera pokazalo je da je identifikacija brenda neophodna u prve dvije sekunde videa.

“Ako znate kome i šta želite da kažete, kao i pravi način kako to da uradite, dvije sekunde mogu biti dovoljne“, objašnjava za Tanjug operativna direktorka PR agencije Red Communication Mirjana Malešević rezultate holandskog istraživanja.

Ona pojašnjava da su sažete i jasne forme prilagodljive svim kanalima komunikacije, pogotovo digitalnim, postale standard u prenošenju poruka, bile one komercijalne ili informativne.

Dostupnost mnoštvu informacija putem interneta i društvenih mreža, kaže Maleševićeva, dovela je do sve veće konzumacije kratkih i po mogućstvu vizuelno privlačnih sadržaja koji kod potrošača izazivaju određenu emociju i instant reakciju.

“U suprotnom, naša pažnja lako prelazi na sledeće, nove vesti“, navodi Maleševićeva.

Holandska studija tako pokazuje da u spotu koji traje dvije sekunde 90 odsto gledalaca prepozna proizvod, 98 odsto vidi koji je brend u pitanju i 70 odsto razumije poruku.

Ako dugačak video oglas nema oznaku brenda ili proizvoda u prve dvije sekunde, gledaoci neće imati pojma o čemu se radi, navodi se u studiji čiji rezultati pokazali i da 39 odsto ispitanika na Fejsbuku ili Instagramu pogleda samo prvih 2-3 sekunde spotova koji traju 20 do 30 sekundi.

Na pitanje koliko reklame u Srbiji prate svjetske trendove, Maleševićeva kaže da struka u Srbiji ne samo da prati već svojim iskustvom i kreativnim rješenjima doprinosi daljem razvoju industrije.

Navodi i da su u svijetu danas uticaj i razmjena ideja na relaciji global-lokal dvosmerni, ne samo u marketingu, i zaključuje da su promjene u ovom dinamičnom poslu konstantne. Tanjug

reklame
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakNajava događaja za nedjelju, 16. februar 2020. godine
Sljedeći članak Tesla emitovanjem obveznica planira da prikupi dvije milijarde $

Povezani članci

Capital teme 03 minute čitanja

MUP nema 600.000 KM za jubilarne nagrade

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Javna preduzeća u budžet uplatila samo 14,5 od planiranih 100 miliona KM  

20. Juna 2025. — 16:0602 minute čitanja

BANJALUKA – Budžetom Republike Srpske za prošlu godinu planirana je dividenda od javnih preduzeća u iznosu od 100 miliona marka, a ostvarena je u iznosu od svega 14,5 miliona maraka.

Potvrđeno: „Pavgord“ kupio „ArcelorMittal“ u Prijedoru i Zenici

20. Juna 2025. — 15:44

Pročitajte koji vrtići su potpisali ugovor o subvencijama sa gradom Banjaluka

20. Juna 2025. — 15:06

Nakon ostavki dvojice direktora radnici IRB-a idu na sistematski

20. Juna 2025. — 15:04

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.

Obavijesti