NJUJORK, WhatsApp je jedan od najpopularnijih servisa za komunikaciju, a prema svemu sudeći postaće još rasprostranjeniji u mjesecima koji dolaze.
WhatsApp je sada objavio da se ukida godišnja pretplata za servis. Do sada, WhatsApp je bio besplatan tokom prve godine korištenja, nakon čega se plaćala pretplata od 0,99 dolara na godišnjem nivou.
Kompanija, koju je Facebook kupio prije dvije godine, je istakla da ovaj pristup nije funkcionisao najbolje. U narednom periodu kompanija će sprovesti plan odbacivanja pretplate, ali se ističe i da se ne planira povraćaj novca onima koji su već platili za korištenje servisa.
Svakako, ovakav potez poteže pitanje na koji način će WhatsApp ostvarivati profit u budućnosti, s obzirom da se eliminiše glavni izvor zarade. Naravno, reklame u okviru aplikacije se nameću kao prva pomisao, ali WhatsApp ističe da ne planira da preplavi servis third-party reklamama.
Kompanija je objavila da će u narednom periodu testirati alatke koje će korisnicima omogućiti komunikaciju sa željenim preduzećima i organizacijama, a sve ovo će biti olakšano bez reklama i spama. Agencije