BEOGRAD, Hjundai je već dvije godine za redom proglašen za brend broj jedan po lojalnosti kupaca prema istraživanju ”Brand Keys Customer Loyalty Engagement Index”, saopštila je beogradska auto kuća Hjundai.
Riječ je o istraživačkoj studiji koja se sprovodi svake godine počevši od 1997. godine i obuhvata 598 brendova u 79 kategorija.
“Brand Keys…” je konsultansko-istraživačka kompanija osnovana 1984. god. sa centralom u Njujorku i brojnim predstavništvima širom svijeta (Dablin, Dubai, London, Madrid, Sidnej, Tokio …)
I prema drugom istraživanju, ”JD Power 2010 Comsumer Retention Study”, koje ocjenjuje u kojoj mjeri pojedini kupci, vlasnici automobila, ostaju vjerni svom brendu, Hjundai zauzima zavidno mjesto.
Hjundai je ostvario stopu lojalnosti postojećih kupaca, odnosno vlasnika Hjundai vozila od 60 odsto, što predstavlja najbolji rezultat ovog automobilskog brenda u osam godina dugoj tradiciji ovog istraživanja. Tanjug