PARIZ, Multinacionalna medijska kompanija Vivendi sa sjedištem u Parizu objavila je ponudu za kupovinu Dejlimoušena kojom, kako se procjenjuje, vrijednost te platforme za onlajn video sadržaje, u vlasništvu francuskog telekomunikacionog operatera Oranž, dostiže 250 miliona evra, objavio je danas francuski dnevnik “Mond” u svom onlajn izdanju.
Ponuda, koju je razmatrao Upravni odbor Vivendija, trebalo bi da bude predstavljena i da o njoj bude raspravljano 7. aprila na specijalnom Upravnom odboru Oranža čijih je 24,9 odsto u vlasništvu države, saopštilo je više izvora, piše “Mond”.
Upitan od strane Rojtersa da prokomentariše tu informaciju, Oranž je odbio svaki komentar, a kod Vivendija niko nije bio dostupan.
“Mond” piše i da bi Upravni odbor Oranža mogao da ima veoma pozitivan stav prema ponudi Vivendija, prenio je danas Rojters.
Prethodno je Rojters objavio da je kineska telekomunikaciona kompanija PCHW prekinula razgovore s Oranžom o partnerskom sporazumu sa Dejlimoušenom.
“Želja francuske vlade da podstakne traganje za evropskim rješenjem obeshrabruje učešće međunarodnih firmi, tako da smo odlučili da prekinemo razgovore sa Dejlimoušenom i njegovim sadašnjim vlasnicima”, navedeno je u saopštenju kineske grupacije, koja se kotira na berzi u Hongkongu.
Francusko ministarstvo privrede je, međutim, objavilo danas da vlada nikada nije bila neprijateljski nastrojena prema razgovorima koji su vođeni, ali da je zatražila, kao akcionar Oranža, da se ne daje ekskluzivnost ponudi PCHW-a prije razgovora sa svim potencijalnim partnerima.
PCHW je naveo u svom saopštenju da je ponudio Dejlimoušenu adekvatan domet na svjetskom tržištu, gdje je kritična veličina od glavnog značaja za razvoj.
Dejlimoušen je, sa 128 miliona pojedinačnih posjetilaca mjesečno, najpopularniji evropski veb sajt, ali se suočava sa jakom konkurencijom u liku najpopularnijeg svjetskog sajta Jutjub, u vlasništvu internet pretraživača Gugla. Tanjug