KOPRIVNICA, Televizijska reklama za Vegetu se od decembra prikazuje na kanadskoj televizijskoj stanici Rogers i na američkoj javnoj mreži PBS, kanalu Food Network i još nekoliko satelitskih i kabelskih kanala u SAD-u, saopšteno je iz “Podravke”.
Spot u trajanju od 30 sekundi za Podravku je snimila marketinška agencija u New Yorku, a uskoro će se prikazivati na području saveznih država New York, New Jersey i Connecticut, dok će preko satelita biti prikazivan i na cijelom području SAD-a.
Podravkino predstavništvo otvoreno je u New Yorku početkom 2005. godine, čime je Podravka otvorila svoja vrata tržištu Sjeverne i Južne Amerike. Najtraženiji Podravkini proizvodi na tržištu SAD-a i Kanade su Vegeta, mesni proizvodi, Podravka supe, dok su i ostali proizvodi veoma dobro plasirani na ovom tržištu.
Vegeta je nedavno nagrađena i Superbrands priznanjem. Od ekspertnog vijeća nezavisnog i globalnog autoriteta na području brandinga u BiH, izabrana je u konkurenciji od 800 domaćih i inostranih robnih marki i time proglašena u grupu najkvalitetnijih robnih marki u Bosni i Hercegovini.