BEČ, Ogromna većina Austrijanaca (njih 92 odsto) smatra da se isplati da se za kvalitetnije proizvode izdvoji više novca, ali čak 73 odsto te grupe je stalno u potrazi za sniženjima, pokazala je jedna evropska studija.
Rezultati studije, čiji je cilj bio da se istraži značaj povjerenja potrošača u kvalitet proizvoda, pokazali su da Austrijanci prije svega povjerenje daju dobro pozatim proizvodima poput praška “Persil”, kozmetike za negu kose “Švarckopf”, “Henkelovih” proizvoda za održavenje kućne higijene ili “Bajerovog” aspirina.
Brendovi popout linije kozmetičkih proizvoda “Nivea” i mobilnih telefona “Nokija” dostigli su, kao i u svih 16 evropskih zemalja u kojima je obavljeno istraživanje, mjesto broj jedan u svojim kategorijama.
“Kanon” se našao na prvoj poziciji u kategoriji fotoaparata u 13 zemalja, a “Hjulit Pakard” u sedam zemalja u kategoriji kompjutera.
Samo u pojedinim kategorijama, poput automobila, učesnici ankete su preferirali domaće marke – “Reno” u Francuskoj, “Škodu” u Češkoj i “Volvo” u Švedskoj.
“Folksvagen” je, pored Njemačke, bio na prvoj poziciji i u Austriji, Belgiji i Poljskoj.