BANJALUKA, U skladu sa svojom osnovnom misijom i vizijom, kompanija m:tel konstantno unapređuje komunikaciju sa svojim korisnicima, ali i sa širom javnošću. Pored internet stranice www.mtel.ba, te wapi webportala „Mondo“, ove godine je komunikacija obogaćena i štampanom publikacijom „m:agazin“ i novim blogom kompanije – „m:blog“.
Takođe, još jedan oblik komunikacije sa javnošću je i nova televizijska emisija pod nazivom „m:agazin“, o zanimljivim temama iz svijeta modernih tehnologija.
Kako se navodi u saopštenju, komuniciranje putem najnovijih kanala unaprijeđeno je popularnim temama iz svijeta telekomunikacija, koji prate svjetske trendove dvosmjerne komunikacije, ali nude i informacije i priče koje se tiču kulture, obrazovanja, društveno odgovornih projekata kompanija, važnih događaja, lifestyle tema…
Želeći da svojim korisnicima i javnosti ponudi komunikaciju prilagođenu svim ukusima i navikama: putem interneta, štampane publikacije, televizije, m:tel nastoji biti jedinstven i širom otvoriti vrata modernoj interakciji sa okruženjem u kojem posluje.
Pored priča iz svijeta telekomunikacija, ovim putem promovišu se i prave društvene vrijednosti, poklanja se posebna pažnja mladim talentovanim ljudima koji su postigli uspjeh u oblasti kojom se bave, ističu se dobre ideje, umjetnički projekti, kulturne institucije, promoviše humanost, te pozitivna slika svijeta kroz promociju znanja i obrazovanja.
Važan segment dobre komunikacije je umijeće slušanja. Slušajući želje svojih korisnika, m:tel je ponudio nove i unaprijeđene oblike komuniciranja sa javnošću, ali prvenstveno komunikaciju koja za cilj ima promociju pravih vrijednosti, ističe se u saopštenju kompanije.