BANJALUKA, UNIQA osiguranje, druga najveća osiguravajuća kuća u Bosni i Hercegovini sa preko 380.000 osiguranika, odlučila je dobre poslovne rezultate u 2013. godini obilježiti kreiranjem posebnog programa za svoje klijente.
Kako se navodi u saopštenju, od sada će najvjerniji klijenti UNIQA osiguranja imati mogućnost ostvarenja posebnih popusta i različitih pogodnosti u okviru UNIQA Loyalty kluba.
„Lojalan i zadovoljan klijent je najdragocjenija stvar za svaku kompaniju, a lojalnost naših klijenata predstavlja i stub uspjeha UNIQA osiguranja“, riječi su marketing menadžerice UNIQA osiguranja Ene Omeragić koja nadalje ističe da je rezultat poslovanja usmjerenog ka klijentu i njegovim potrebama upravo UNIQA Loyalty klub.
Svi klijenti UNIQA osiguranja koji posjeduju dvije ili više različitih polisa osiguranja, sa izuzetkom kratkoročnih polisa osiguranja, ili dvije polise životnog osiguranja ispunjavaju kriterijume za članstvo u UNIQA Loyalty klubu.
„Članstvo klijentima donosi posebne popuste prilikom zaključenja novih polisa osiguranja ili obnove postojećih, mogućnost učešća u nagradnim igrama, različite vrste asistencija te mogućnost obavljanja godišnjeg zdravstvenog preventivnog pregleda u UNIQA mreži privatnih ugovornih klinika“, izjavila je Omeragić.
Svi klijenti UNIQA osiguranja, ali i oni koji to tek planiraju postati i pridružiti se UNIQA porodici od preko 380.000 osiguranika, više informacija o ovom programu mogu potražiti putem UNIQA besplatnog info telefona 080 02 02 51 ili na web stranici www.uniqa.ba