Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Hoće li BiH kupovati ruski gas iz treće ruke

    22. Oktobra 2025. — 14:57

    Novi porez u RS: Udar na sivu ekonomiju ili na investitore?

    15. Septembra 2025. — 15:41

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Skandal: Bivši načelnik Dubice prodavao ERS-u ukradenu struju

    11. Decembra 2025. — 11:59

    Ekskluzivno: Gordan Pavlović kupio Fabriku duvana Banjaluka

    26. Novembra 2025. — 16:54

    Ekskluzivno: Vlada Srpske nudi Serdarovu 242 miliona KM

    22. Augusta 2025. — 16:22

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Kazne za zloupotrebu ličnih podataka u BiH do 40 miliona KM (VIDEO)

    3. Novembra 2025. — 13:29

    Srpska vraća Rufiju 41 milion KM za zemljište na Jahorini

    30. Oktobra 2025. — 18:20

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Vlada započinje organizaciju Dana Republike

    17. Decembra 2025. — 16:38

    Vlasnik bazena „Posejdon“ kupio imovinu propalog „Mane komerca“

    17. Decembra 2025. — 14:22

    Srpska ukida poreske olakšice na kamate od obveznica

    17. Decembra 2025. — 13:49

    Vlada odustala od kupovine hotela “Monument”

    17. Decembra 2025. — 10:51
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Saudijski “Midad” vodeći kandidat za kupovinu “Lukoila”

    17. Decembra 2025. — 09:29

    Neizvjesna budućnost NIS-a

    15. Decembra 2025. — 10:15

    U iščekivanju 15. januara, rješenje za NIS bez kazni SAD – ni na vidiku

    14. Decembra 2025. — 13:30

    Izvoz nafte iz Venecuele naglo opao nakon američke zaplijene tankera

    13. Decembra 2025. — 17:02

    Srpska ukida poreske olakšice na kamate od obveznica

    17. Decembra 2025. — 13:49

    Na Banjalučkoj berzi promet veći od miliona maraka

    16. Decembra 2025. — 16:30

    Vlada se na berzi zadužila 66 miliona KM, iduće sedmice planira još 20

    15. Decembra 2025. — 15:16

    Trebinje: Usvojena odluka o zaduženju od osam miliona KM

    15. Decembra 2025. — 13:40

    Na Banjalučkoj berzi promet veći od miliona maraka

    16. Decembra 2025. — 16:30

    Vlada se na berzi zadužila 66 miliona KM, iduće sedmice planira još 20

    15. Decembra 2025. — 15:16

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Na dobošu akcije u 53 preduzeća iz Srpske

    30. Novembra 2025. — 08:02

    Pojeftinilo gorivo u Republici Srpskoj

    15. Decembra 2025. — 14:23

    Prosječna plata ne pokriva ni pola potrošačke korpe

    15. Decembra 2025. — 12:11

    Hoće li kafa pojeftiniti

    10. Decembra 2025. — 10:05

    Srdić: Građani nasjeli na marketinške trikove trgovaca

    6. Decembra 2025. — 14:31

    Koliko turističkih vaučera je iskorišteno u Republici Srpskoj, kad nas očekuju novi

    15. Decembra 2025. — 08:58

    Šulić: Očekuje se rekordna zimska sezona

    12. Decembra 2025. — 08:36

    Wizz Air otvara bazu u Tuzli, ali bez najvažnije linije – iako je za nju dobio novac

    11. Decembra 2025. — 07:39

    Banjaluku za 10 mjeseci posjetilo skoro 110.000 turista

    9. Decembra 2025. — 12:08

    Saudijski “Midad” vodeći kandidat za kupovinu “Lukoila”

    17. Decembra 2025. — 09:29

    Neizvjesna budućnost NIS-a

    15. Decembra 2025. — 10:15

    Gorivo pojeftinjuje, a cijene proizvoda samo rastu

    15. Decembra 2025. — 08:01

    U iščekivanju 15. januara, rješenje za NIS bez kazni SAD – ni na vidiku

    14. Decembra 2025. — 13:30
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Mask “težak” 677 milijardi dolara

    16. Decembra 2025. — 09:06

    ChatGPT godišnje troši više struje nego cijela Slovenija

    15. Decembra 2025. — 16:03

    Počinje proizvodnja prvog pravog letećeg automobila

    13. Decembra 2025. — 13:10

    Ko se nalazi na vrhu globalne piramide bogatstva od 470 biliona dolara?

    12. Decembra 2025. — 09:11

    Pametni telefoni poskupljuju zbog nestašice čipova

    17. Decembra 2025. — 09:02

    EU uvodi nova pravila za prodaju polovnih automobila

    16. Decembra 2025. — 15:57

    Ovo su prosječne godišnje plate u evropskim zemljama

    16. Decembra 2025. — 11:24

    SAD odbile ponudu banke „Ikstelus“ za kupovinu „Lukoilove“ imovine

    16. Decembra 2025. — 08:16
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » UIO BiH: Izgradnja GP Doljani i Osoje čeka bolje dane, potrebno 4,2 miliona KM

UIO BiH: Izgradnja GP Doljani i Osoje čeka bolje dane, potrebno 4,2 miliona KM

Dragana EremijaDragana Eremija5. Augusta 2019. — 06:00Nema komentara5 minuta čitanja

BANJALUKA, Uprava za indirektno oporezivanje (UIO) BiH predvidjela je u planu za 2017.-2019. godinu izgradnju nekoliko graničnih prijelaza, ukoliko bi kroz svoje budžete u tom periodu dobila potrebna sredstva za ta kapitalna ulaganja.

Kako je Feni potvrđeno iz te uprave, u navedenom periodu završena je izgradnja graničnih prijelaza Ivanica i Gradiška, te aerodroma Tuzla i Mostar. Za izgradnju GP Ivanica utrošeno je 2.000.000 KM, za izgradnju GP Gradiška – 24.000.000 KM, za Aerodrom Tuzla utrošeno je 2.000.000 KM a za Aerodrom Mostar – 1.800.000 KM.

Za izgradnju graničnih prijelaza Bratunac, Svilaj i Vardište u toku je tenderska procedura. Za izgradnju GP Bratunac potrebno je 14.500.000 KM i od tog iznosa nedostajuća sredstva su 7.000.000 KM. Za izgradnju GP Svilaj potrebno je 20.000.000 KM a nedostajuća sredstva su 7.000.000 KM. Za izgradnju GP Vardište neophodno je 940.000 KM.

Za izgradnju graničnih prijelaza Doljani i Osoje potrebno je po 4.200.000 KM. Sredstva za ova dva granična prijelaza nisu obezbijeđena u 2019. godini, te je ponovo upućen zahtjev za 2020. godinu, rečeno je Feni iz UIO BiH.

Bosna i Hercegovini sa susjednim zemljama ima 86 graničnih prijelaza.

Međunarodni granični prijelazi za cestovni saobraćaj putnika i roba, koji podliježu inspekcijskim kontrolama između BiH i Republike Hrvatske su: Gradiška – Stara Gradiška i Bijača – Nova Sela.

Granični prijelaz Bijača ispunjava sve uslove propisane Pravilnikom o standardima i uslovima izgrađenosti i opremljenosti graničnih prijelaza. Završena je izgradnja novog Graničnog prijelaza Gradiška, a postojeća lokacija ne zadovoljava uslove iz Pravilnika, kažu u Upravi za indirektno oporezivanje BiH.

Granični prijelazi između BiH i R Hrvatske za međunarodni cestovni saobraćaj putnika i roba, te za promet voća i povrća koje shodno zakonodavstvu ugovorenih strana podliježe kontroli usklađenosti s tržišnim standardima i utvrđivanju zdravstvene ispravnosti prilikom prevoza preko zajedničke državne granice su: Orašje – Županja, Izačić – Ličko Petrovo Selo, Gorica – Vinjani Donji i Ivanica – Gornji Brgat. Navedeni granični prijelazi ispunjavaju uslove iz navedenog Pravilnika.

Ostali granični prijelazi za međunarodni saobraćaj putnika i roba su: Brčko – Gunja, Šamac- Slavonski Šamac, Brod – Slavonski Brod, Gradina – Jasenovac, Velika Kladuša – Maljevac, Strmica – Strmica, Kamensko – Kamensko, Osoje – Vinjani Gornji, Neum I – Klek i Neum II – Zaton Doli.

Granični prijelazi: Šamac, Gradina, Velika Kladuša, Kamensko, Neum I i Neum II ispunjavaju uslove iz Pravilnika dok granični prelaz; Brčko, Brod, Strmica, Osoje ne ispunjavaju uslove iz Pravilnika.

Granični prijelazi za željeznički saobraćaj su: Brčko – Drenovci, Šamac – Slavonski Šamac, Dobrljin – Volinja, Martin Brod – Ličko Dugo Polje i Čapljina – Metković. Na navedenim graničnim prijelazima infrastrukturu dužan je da obezbijedi operater. Uslovi nisu obezbijeđeni u skladu sa važećim Pravilnikom.

Granični prijelazi za međunarodni cestovni saobraćaj putnika su: Kostajnica – Hrvatska Kostajnica, Novi Grad – Dvor, Ripač – Užljebić, Prisika – Aržano, Orahovlje – Orah, Crveni Grm – Mali Prolog, Zvirići – Prud, Doljani – Metković i Trebimlja – Čepikuće.

Međunarodni granični prijelazi Kostajnica i Novi Grad ispunjavaju minimalne uslove za rad, dok ostali granični prijelazi nemaju ni minimum uslova propisanim Pravilnikom.

Stalni granični prijelazi za pogranični saobraćaj su: Donji Svilaj – Svilaj, Kozarska Dubica – Hrvatska Dubica, Plazikur – Gejkovac, Zagrad – Pašin Potok, Hadžin Potok – Bogovolja, Tržačka raštela – Kordunski Ljeskovac, Kaldrma – Lička Kaldrma, Vaganj – Bili Brig, Vinica Aržano – Pazar, Subašići – Dvorine, Vir – Cera, Čitluk – Jovića Most, Drinovci – Sebišina, Drinovačko Brdo – Slivno, Prolog – Podprolog, Gabela – Gabela Polje I, Unka – Unka, Radež – Vukov Klanac, Duži – Imotica i Orahov Do – Slano.

Infrastruktura na graničnim prijelazima za pogranični saobraćaj ne ispunjava uslove iz Pravilnika, neriješeni imovinsko – pravni odnosi, neobezbijeđenost napajanja električnom energijom, loša saobraćajna infrastruktura. Smještaj uposlenika je u kontejnerima koji su u lošem stanju i neuslovni su. Nedostatak zaštitne ograde, kontrolnih rampi otežava rad zaposlenih.

Granični prijelazi između BiH i Republike Crne Gore za međunarodni cestovni, robni i putnički saobraćaj su: Metaljka – Metaljka, Hum – Šćepan Polje, Deleuša – Vraćenovići, Klobuk – Ilino Brdo i Zupci – Sitnica.

Granični prijelazi Klobuk i Zupci ispunjavaju uslove iz navednog Pravilnika, ostali granični prijelazi nemaju ni minimum predviđenim Pravilnikom.

Granični prijelaz za putnički saobraćaj je Vitina – Šula, i on ne ispunjava uslove predviđene Pravilnikom.

Stalni granični prijelazi za pogranični saobraćaj su: Meštrevac -Meštrevac, Biteljica – Biteljica, Krstac – Krstac i Aranđelovo – Nudo. Navedeni granični prijelazi ne ispunjavaju uslove predviđene Pravilnikom.

Granični prijelazi između BiH i Republike Srbije za međunarodni cestovni saobraćaj su: Rača – Sremska Rača, Popovi – Badovinci, Karakaj – Mali Zvornik, Vardište – Kotroman, Uvac – Uvac i Ustibar – Vaganj.

Granični prijelazi Rača i Karakaj ispunjavaju uslove predviđene Pravilnikom, dok ostali granični prijelazi ne ispunjavaju ni minimum uslova predviđene Pravilnikom.

Granični prijelazi za međunarodni željeznički saobraćaj su: Bijeljina – Sremska Rača, Zvornik – Brasina i Štrpci – Priboj. Na navedenim graničnim prijelazima infrastrukturu dužan je da obezbijedi operater. Uslovi nisu obezbijeđeni u skladu sa važećim Pravilnikom, kažu u UIO BiH.

Granični prijelazi za putnički promet su: Šepak – Trbušnica, Bratunac – Ljubovija i Skelani – Bajna Bašta. Na ovim prijelazima infrastruktura ne zadovoljava uslove predviđene Pravilnikom.

Granični prijelazi za pogranični promet su: Donje Crnjelovo – Jamena (skelski), Zvornik (Stari most) – Mali Zvornik, Petriča – Crvica skelski) i Mokronozi – Priboj. Na ovim graničnim prijelazima infrastruktura ne zadovoljava uslove predviđene Pravilnikom.

Kada su u pitanju prijelazi koji ne zadovoljavaju uslove propisane Pravilnikom o standardima i uslovima izgrađenosti i opremljenosti graničnih prijelaza u BiH, UIO u skladu sa odobrenim sredstvima kroz rekonstrukciju, investiciona i tekuća održavanja vrši poboljšavanje uslova na graničnim prelazima. Nažalost, ta sredstva nisu dovoljna da bi se uslovi na svim graničnim prijelazima mogli brzo poboljšati, kazali su iz UIO BiH. Fena

autoput izgradnja uio bih vazno
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakNije mediteranski: Turci moraju mijenjati izgled hotela u Budvi
Sljedeći članak Stan u Sarajevu košta koliko tri u Jajcu

Povezani članci

Capital teme 01 minuta čitanja

Vlada započinje organizaciju Dana Republike

NOVOSTI 01 minuta čitanja

Đajiću nakon smjene sa čela UKC RS nude posao u FBiH

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Vlada započinje organizaciju Dana Republike

17. Decembra 2025. — 16:3801 minuta čitanja

BANJALUKA –  Narodna skupština Republike Srpske je zadužila Odbor za njegovanje tradicija Vlade Republike Srpske…

Vlasnik bazena „Posejdon“ kupio imovinu propalog „Mane komerca“

17. Decembra 2025. — 14:22

Srpska ukida poreske olakšice na kamate od obveznica

17. Decembra 2025. — 13:49

Vlada odustala od kupovine hotela “Monument”

17. Decembra 2025. — 10:51

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.