BEOGRAD, Prodaja luksuznih vozila takozvanog premijum segmenta – “mercedesa”, “BMW-a” i “audija”, raste u Srbiji uprkos svjetskoj ekonomskoj krizi i prošlogodišnjem padu prodaje novih automobila od oko 30 odsto.
Generalni direktor „Delta motorsa”, ekskluzivnog uvoznika i distributera automobila “BMW” i “MINI”, Nemanja Lazić, izjavio je za Tanjug da je ta kuća ostvarila prošle godine rast prodaje od 14 odsto.
On je naveo da su to odlični rezultati, s obzirom na to da je prodaja novih automobila u Srbiji od 2008. smanjena do čak 50 odsto.
„Za nas je 2011. bila jako uspješna, jer smo nasuprot padu tržišta uvećali prodaju za 14 odsto, a razlog nije čista sreća niti premijum segment po sebi već izuzetno kvalitetni proizvodi koji imaju dosta nisku potrošnju (goriva)“, rekao je Lazić.
Prema riječima predsjednika Srpske asocijacije uvoznika vozila i djelova Miloša Petrovića, u Srbiji je prošle godine prodato 757 “mercedesa”, 488 “audija” i 402 “BMW-a”. Tanjug