BEOGRAD, Potrošači u Srbiji postaju sve više zahtjevniji, kompleksniji i cjenovno osjetljiviji pa je zato neophodno stalno praćenje i osluškivanje tržišta, ocijenjeno je danas na Regionalnoj konferenciji o robi široke potrošnje i maloprodaji.
Prema mišljenju učesnika tog dvodnevnog skupa koji se održava u Beogradu, populacija u svijetu stari, tržišta su prezasićena, sve se više živi u “virtuelnom” svijetu koji se brzo mijenja i zbog toga su inovacije, brzo prilagođavanje i način komunikacije sa klijentima jako važni.
Kako je istaknuto, “on lajn” kupovina je u ovom regionu za sada skromna ali je u svijetu taj način trgovine sve više prisutan iako je to veoma zahtjevan i “klizav teren” u smislu stvaranja profita.
Navedeno je i da je cijena proizvoda zbog krize koja je prisutna trenutno odlučujuća pri izboru i da brend više nije tako bitan, ali da će on u budućnosti ipak biti glavni za opstanak nekog proizvoda. Beta