SARAJEVO – U Sarajevu je danas otvorena 19. po redu PRO.PR konferencija koja je okupila veliki broj stručnjaka iz oblasti odnosa s javnošću.
Otvarajući trodnevnu konferenciju vlasnik i direktor agencije “Apriori World” i pokretač PRO.PR konferencije Danijel Koletić je rekao da ova konferencija već 19 godina „povezuje u pokretu” ljude koji se bave odnosima s javnošću.
„Od kako postoje živa bića, pa tako i čovjek, postoji dvosmjerna komunikacija. Ponekad mi koji se bavimo odnosima sa javnošću nedovoljno cijenimo sebe. Stručnjaci iz odnosa sa javnošću prave ono sto se ne kupuje već kreira, a to je ugled“, rekao je Koletić.
Kazao je da je mali broj kompanija danas, u 21. vijeku uskladilo svoje interne akte, statute i pravnike i da ima strategiju kriznog komuniciranja.
„Danas više nego ikada ljudi u odnosima sa javnošću moraju imati šira znanja. Nove generacije imaju novi način komuniciranja, možda oni nama nisu bliske, ali moramo ih nastojati razumjeti ako želimo da opstanemo“, rekao je Koletić.
Tokom konferencije koja se održava od 2. do 5. novembra kupno 46 stručnjaka sa različitih područja iz osam zemalja i to Velike Britanije, Turske, Austrije, Slovenije, Hrvatske, Srbije, Crne gore te BiH, predstaviće svoja znanja i iskustva kroz 11 predavanja i šest panela učesnicima ovogodišnje konferencije.
Na konferenciji će, između ostalih, učestvovati Omer Senguler, jedan od vodećih stručnjaka za brendiranje, Michael Sgiarovello, direktor komunikacija u jugoistočnoj Evropi za Henkel CEE te David Wilde, jedan od 10 vodećih konsultanata za komunikacijske strategije javne uprave.
Na ovogodišnjoj konferenciji održaće se ukupno šest panela: „Televizija u digitalnom dobu“, “Digitalni izazovi u komunikaciji“, “Interna komunikacija u vrijeme promjene“, „Transformacija i komunikacija“.
Na svim ovim panelima učestvuju vodeći domaći stručnjaci sa praktičnim iskustvom koji će svojim znanjem otvoriti neka nova poglavlja kako bi svi zajedno još bolje razumjeli važnost i učinkovitost promjena i razmjene znanja.
CAPITAL