LONDON, Prodaja novih automobila u Evropi pala je u junu treći mjesec zaredom zbog ukidanja vladinih programa podsticaja na zamjenu starih automobila novima, pokazali su u četvrtak podaci udruženja evropskih proizvođača.
Registracije novih automobila smanjile su se u junu za 6,9 odsto u odnosu na isti mjesec lani, te je registrovano ukupno 1.341.092 novih automobila, obavijestilo je Udruženje evropskih proizvođača automobila (ACEA). U prvoj polovini godine u Evropskoj je uniji ukupno registrovano 7.285.487 novih automobila, 0,2 odsto više nego u istom periodu lani. Na vodećem evropskom tržištu, onom njemačkom, prodaja je u junu pala za 32,2 odsto dok je Francuska, drugo po veličini evropsko tržište, zabilježila pad za 1,3 odsto. U Italiji se prodaja smanjila za 19,1 odsto.
Španija je pak zabilježila rast broja registrovanih novih automobila za 25,6 odsto a broj njihovih registracija poskočio je i u Velikoj Britaniji, za 10,8 odsto. Najveći je pad zabilježen u Slovačkoj, gdje je prodaja pala za čak 40,6 odsto a najveći rast u Irskoj, gdje je registrovano čak 75,8 odsto više novih automobila nego u prošlogodišnjem junu. Hina
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Главни проблем зашто је Европска Унија у Рецесији је посустала аутомобилска индустрија. Мислим и у то сам чврсто уверен уколико би Брисел донео јединствену меру на нивоу целе зоне Европске уније о подстицајним фискалним мерама *замене кршева за нове аутомобиле* да би то довело до бума аутомобилске индустрије Европске Уније и изласка целе Европске привреде из Рецесије. Фискални издаци би у почетној фази били високи, а касније би вишеструки приходи оправдали сва улагања пореских обвезника Европске уније приликом политике замене *кршева за нове аутомобиле*. Верујем у дате мере, као најефикасније средство изласка Европске Уније из двогодишње рецесије