KEMBRIDŽ, Twitter-u se desilo ono što se dešava svim Web sajtovima nakon određenog vremena a to je da, prije ili kasnije, postanu prenatrpani reklamama čiji se broj povećava kako se povećava i broj korisnika, piše web portal IT svet, pozivajući se na informacije sa sajta tgdaily.com.
Zvanični predstavnici Twitter-a nedavno su predstavili novi program za oglašivače u okviru kojeg im je dozvoljeno da postave svoje poruke direktno u samo srce ovog širom svijeta popularnog servisa za mikro blogove.
Trenutno je u toku testiranje ovog programa preko aplikacije drugog proizvođača koja je poznata kao HootSuite.
Čelnici Twitter-a naglašavaju da je još uvijek sve na probi te da je njima ipak na prvom mjestu visok kvalitet korisničkog iskustva pa tek onda sve ostalo, prenose agencije.
3 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
ISTA STVAR SE DESAVA I SA “CAPITAL’.ba
naročito ovaj poslednji “raiffeisen”..ideja je iritirajuća…
hvala capitalu sto su maknuli raiffeisen reklamu u stranu… 🙂