JAHORINA, Privredna komora Republike Srpske /RS/ učestvuje na danas otvorenoj 15. Berzi turizma i ugostiteljstva “U susret zimi 2011/2012” na Jahorini, a cilj njenog učešća je promovisanje turizma kao jednog od najbitnijih domaćih potencijala, izjavio je portparol Privredne komore Srpske Vladimir Blagojević.
Blagojević je naglasio da Projekat za promociju domaće proizvodnje “Naše je bolje”, koji Privredna komora realizuje već treću godinu zaredom, ove godine organizuje i prvu veliku nagradnu igru “Kupujmo domaće – proizvedeno u Srpskoj”, u čijem fondu će biti i nagradni odlazak na pet domaćih turističkih destinacija.
“Preko nagradne igre pokušaćemo da promovišemo i neke druge domaće sadržaje, a ne samo proizvode široke potrošnje kao do sada”, rekao je Blagojević, istakavši da nagradna igra predstavlja novi segment kojim će Komora pokušati da utiče na svijest potrošača da kupuju domaće proizvode.
Prema njegovim riječima, cilj Projekta “Naše je bolje” je uticaj na svijest potrošača o značaju kupovine domaćih proizvoda, čime se jačaju domaća privreda i javni fondovi, zadržavaju postojeća i otvaraju nova radna mjesta, te zaustavlja odliv novca iz zemlje.
Govoreći o aktuelnoj nagradnoj igri Privredne komore RS, Blagojević je podsjetio da su za kupce domaćih proizvoda predviđene 363 nagrade, te da je glavna nagrada drveno-montažna kućica “Balkanika”.
“Potrebno je kupiti tri različita domaća proizvoda bilo gdje u Srpskoj, napisati lične podatke i ubaciti ih u predviđene kutije u najvećim tržnim centrima u RS”, pojasnio je Blagojević.
On je podsjetio da se proizvodi mogu kupiti bilo gdje u Srpskoj, a račun sa podacima može biti poslan i poštom na adresu Privredne komore u Banjaluci – Ulica Đure Daničića 1.
Nagradna igra “Kupujmo domaće – proizvedeno u Srpskoj” počela je 1. decembra, trajaće do 12. januara, a javno izvlačenje dobitnika nagrada biće održano 15. januara na Radio-televiziji RS.
Berza turizma i ugostiteljstva “U susret zimi 2011/2012” na Jahorini završava se sutra u hotelu “Bistrica”. Srna