BANJALUKA, Turistička organizacija grada Banjaluka dobitnik je prestižne nagrade “Brend lider” za poseban doprinos jačanju ugleda i konkurentnosti avanturističkog turizma jugoistočne Evrope.
Nagradu Turističkoj organizaciji grada Banjaluka uručiće sutra u Beogradu stručni kolegijum 4. Biznis konferencije “Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda jugoistočne Evrope – SEET 2014”, saopšteno je iz Turističke organizacije.
Direktor Turističke organizacije Banjaluka Ostoja Barašin rekao je da Banjaluka svoj prepoznatljiv turistički imidž uspješno gradi prateći svjetske trendove, pažljivo biranim inovativnim i razvojnim strategijama.
“Razvili smo nove turističke proizvode, među kojima avanturizam zauzima posebno visoko mjesto. Sve prednosti položaja i podneblja grada su maksimalno iskorišćene u oblikovanju atraktivnog i specifičnog turističkog proizvoda, koji je sinteza svega što je u okruženju tržišno interesantno, pozitivno i prepoznatljivo, čime smo doprinijeli podizanju ugleda i povjerenja u turističku industriju cjelokupne jugoistočne Evrope”, rekao je Barašin.
Nagrada će Turističkoj organizaciji za poseban doprinos jačanju ugleda i konkurentnosti avanturističkog turizma jugoistočne Evrope biti uručena sutra u beogradskom “Sava centru” u 16.45 časova.
Nagrada “Brend lider” se dodjeljuje na osnovu niza standardizovanih kriterijuma koji podrazumijevaju inovativnost, visok stepen tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranja autentičnog proizvoda.
Nagrada se dodeljuje već 10 godina u cilju afirmacije najistaknutijih kompanija, institucija, pojedinaca i medija, koji kontiniuranim pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama postavljaju više standarde i unapređuju tržište, te daju izvanredan doprinos u popularizaciji privrednog potencijala, te kreiranja konkuretnog tržišnog imidža regiona. Srna