Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekonomisti: Republici Srpskoj prijeti finansijska katastrofa

    6. Juna 2024. — 14:10

    Za Radukića ministri u Vladi Srpske rade savršeno

    20. Maja 2024. — 13:56

    Srbija ubrzano isisava energente iz BiH

    29. Decembra 2023. — 14:05

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Ekskluzivno: Optuženi u aferi „korona ugovori“ priznaje krivicu

    19. Juna 2024. — 10:43

    Nakon „Alumine“, Pavlović preuzima i „Boksit“

    16. Maja 2024. — 12:15

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Smailbegović: Odnos države i poslodavaca zasniva se na poznanstvima

    7. Marta 2025. — 20:00

    Mujanić: BiH ima zaliha domaćeg mesa samo za tri dana

    21. Februara 2025. — 20:05

    Dodik ne uspijeva predvidjeti Trampove želje

    7. Jula 2025. — 14:57

    Isplata dividende akcionarima M:tela krajem mjeseca

    7. Jula 2025. — 13:54

    „Vode“ počinju proizvoditi struju

    7. Jula 2025. — 12:59

    Konačan kraj za “Top-Farm”: Firma ugašena, imovina prodata za sitniš

    7. Jula 2025. — 12:31
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Potrošnja i proizvodnja uglja u Evropskoj uniji na istorijskom minimumu

    4. Jula 2025. — 13:22

    Kakve su šanse za napredovanje ekonomije u BiH?

    2. Jula 2025. — 15:18

    Vjetropark Kostolac na jesen u probnom radu

    25. Juna 2025. — 14:00

    Cijena nafte naglo pala nakon izjave predsjednika SAD

    25. Juna 2025. — 08:56

    Isplata dividende akcionarima M:tela krajem mjeseca

    7. Jula 2025. — 13:54

    CB BiH: Rezerve monetarnog zlata 3,5 tone

    7. Jula 2025. — 13:38

    Depoziti u maju povećani na 34,29 milijardi KM

    7. Jula 2025. — 09:49

    Devizne rezerve na kraju maja 16,93 milijarde KM

    5. Jula 2025. — 07:41

    Ko su najveći telekomunikacioni igrači na Balkanu

    4. Jula 2025. — 08:16

    Banjalučka firma isplaćuje dividendu akcionarima

    3. Jula 2025. — 08:16

    Jačanje evra ugrožava napore oko obuzdavanja inflacije

    2. Jula 2025. — 13:07

    SAD i Kina potpisale trgovinski sporazum

    27. Juna 2025. — 15:26

    Kada Lidl planira otvaranje prodavnica u BiH

    6. Jula 2025. — 11:10

    Na prijedorskoj pijaci ni trećina štandova nije popunjena

    3. Jula 2025. — 11:30

    Šulić najavio aplikaciju za praćenje cijena u trgovinama

    1. Jula 2025. — 16:10

    Mijenja se tržište polovnjaka, trgovci će moći manje manipulisati stanjem vozila

    29. Juna 2025. — 13:30

    Sve više radnika iz BiH odlazi na sezonski rad u Hrvatsku

    5. Jula 2025. — 14:31

    Španija prestigla Japan u BDP-u po stanovniku

    5. Jula 2025. — 11:55

    Srpsku za pet mjeseci posjetilo 186.698 turista

    3. Jula 2025. — 15:16

    Booking ide na sud zbog optužbi na podizanje cijena smještaja

    2. Jula 2025. — 16:58

    Konačan kraj za “Top-Farm”: Firma ugašena, imovina prodata za sitniš

    7. Jula 2025. — 12:31

    Grožđe obećava, ali radnika manjka

    5. Jula 2025. — 08:17

    Potrošnja i proizvodnja uglja u Evropskoj uniji na istorijskom minimumu

    4. Jula 2025. — 13:22

    Toplotni talas u BiH prži usjeve i podiže cijene hrane

    3. Jula 2025. — 12:30
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Ovo voće košta 160 dolara po komadu

    6. Jula 2025. — 16:18

    Jednostavnim trikom možete značajno uštediti gorivo

    6. Jula 2025. — 09:03

    Direktoru agencije “Apriori” prva nagrada fotografskog takmičenja

    4. Jula 2025. — 14:07

    Gdje su najskuplje nekretnine na svijetu

    24. Juna 2025. — 15:54

    Ko dominira svjetskim tržištem: Najveće kompanije u SAD-u i Kini po tržišnoj vrijednosti

    7. Jula 2025. — 16:26

    Kina odgovorila Trampu zbog prijetnji u vezi sa dodatnim carinama

    7. Jula 2025. — 11:57

    Nakon panike oporavak i stabilan rast svjetske berze

    7. Jula 2025. — 08:00

    Tramp: Pregovaraću s Kinom o TikToku

    5. Jula 2025. — 16:15
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Tri trenda koja će oblikovati marketing u 2018.

Tri trenda koja će oblikovati marketing u 2018.

Dragana EremijaDragana Eremija5. Aprila 2018. — 11:50Nema komentara3 minute čitanja

BANJA LUKA, Marketing sadržaja se neprestano razvija. Kao i prethodnih godina, može se očekivati da će ostati ključna strategija za povećanje svijesti o brendovima i sticanje novih kupaca.Tri trenda koja će oblikovati marketing u 2018.

Prema istraživanjima platforme CMI, u odnosu na 2016, u 2017. godini, mnogo više preduzeća imalo je uspjeha sa marketingom sadržaja. Ključ za nastavak uspjeha u ovim naporima je vaša sposobnost da predvidite predstojeće trendove i prihvatite promjene što je prije moguće.

U tom kontekstu, evo nekoliko trendova koji će oblikovati marketing sadržaja u 2018.

Video-marketing

Sudeći po brojnim istraživanjima, video-materijali su budućnost marketinga sadržaja.

Kompanija “Cisco” procjenjuje da će video-materijali do 2019. godine činiti 80 odsto ukupnog saobraćaja na internetu. Pored toga, 64 odsto marketinških stručnjaka koji su učestvovali u ovom istraživanju smatraju da će uskoro video-materijali dominirati u njihovim marketinškim strategijama za sadržaj.

Uključujući video-zapise u svoj prodajni proces, možete svojim klijentima da omogućite samouslužno, korisničko iskustvo na zahtjev. Na ovaj način, možete im pružiti informacije u pravom trenutku, bez potrebe da prodavci uvjek budu dostupni.

“Live streaming”, odnosno prenos uživo, jeste još jedan trend koji brzo postaje norma u svim industrijama. Brendovi pronalaze inovativne načine da koriste nove platforme dostupne za ovaj trend. Sve u svemu, video-marketing funkcioniše zbog svoje transparentnosti. Ljudi vole brendove koji djeluju otvoreno i realno, a video-snimak uživo, koji otkriva šta se dešava “iza scene”, omogućava korisnicima da upoznaju bolje vaš brend.

Personalizacija sadržaja

Kompanija “Gartner” izvještava da će brendovi koji su investirali u različite vrste personalizacije do 2018. godine nadmašiti one koji nisu uložili u to – za impresivnih 20%.

Ukratko, efikasnost strategije personalizacije sadržaja je izuzetno visoka za one koji su je usvojili. Naravno, personalizacija sadržaja je izazovan zadatak, koji zahtijeva dugoročno angažovanje.

Počnite tako što ćete kreirati ciljanu kampanju putem modalnih pop-upova i blokova dinamičkih sadržaja. Koristite automatizaciju e-maila kako biste obavijestili svoje klijente o važnim događajima i pružili im prave informacije u pravo vrijeme.

Dodatni savjet: Koristite banere za ponovno oglašavanje (remarketing) kako biste stigli do potencijalnih kupaca u različitim fazama putovanja kupca.

Sadržaj koji generišu korisnici

Brendovi sve više ulažu u kampanje koje generišu korisnici. Oni tako ohrabruju lojalne kupce da postanu zastupnici brenda i dele svoje pozitivno iskustvo sa prijateljima na društvenim medijima.

Sadržaj koji generišu korisnici (engleski user-generated content ili UGC) na društvenim mrežama funkcioniše kao društveni dokaz, jer ljudi imaju tendenciju da vjeruju u izbore drugih. U stvari, ljudi vjeruju sadržaju koji drugi ljudi generišu više nego što vjeruju sadržaju koji stvaraju sami brendovi, pokazala je studija kompanije “OfferPop”.

Pokretanjem kampanje za generisanje sadržaja možete stvoriti pozitivnu percepciju među potencijalnim članovima publike i izgraditi autoritet. UGC je posebno prisutan na Instagramu, gdje brendovi mogu lako da koriste popularne haštagove i kreiraju zanimljive priče (Instagram Story). Takođe, ovaj sadržaj povećava vaš angažman i vidljivost vašeg brenda na korisničkim “feedovima”, a to su faktori koji na kraju povećavaju svijest o brendu.

“Content marketing” ili marketing sadržaja je poznat kao najbolji način oglašavanja malih preduzeća. Idealan je za pridobijanje kupaca, a pri tome ne zahtijeva veliki budžet. Tanjug

 

kupci marketing trend
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakInflacija u evrozoni u martu porasla
Sljedeći članak Otkazana aukcija trezorskih zapisa RS

Povezani članci

NAJAVE DOGAĐAJA 03 minute čitanja

Najava događaja za utorak, 8. juli 2025. godine

Svijet 02 minute čitanja

Ko dominira svjetskim tržištem: Najveće kompanije u SAD-u i Kini po tržišnoj vrijednosti

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Dodik ne uspijeva predvidjeti Trampove želje

7. Jula 2025. — 14:5704 minute čitanja

Najava predsjednika SAD-a Donalda Trampa da će uvesti dodatne carine za zemlje koje se priključe BRICS-u

Isplata dividende akcionarima M:tela krajem mjeseca

7. Jula 2025. — 13:54

„Vode“ počinju proizvoditi struju

7. Jula 2025. — 12:59

Konačan kraj za “Top-Farm”: Firma ugašena, imovina prodata za sitniš

7. Jula 2025. — 12:31

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.