PODČETRTEK – U sklopu PRO PR konferencije, na konferenciji za novinare, održanoj u Termama Olimia predstavljeni su rezultati poslovanja Terma Olimia i Terma Tuhelj kao i brojni noviteti u poslovanju.
Voditelj prodaje i marketinga Vasja Čretnik osvrnuo se na poslovanje u vrijeme Covid krize te predstavio odličan „Zame zate za nas“ projekt u Termama Olimia koji potiče osobni razvoj svakog pojedinca.
Ostvareni rezultati u prva četiri mjeseca u Termama Olimia i Termama Tuhelj
U Termama Olimia ostvareno je 8,35 miliona evra prihoda u prva četiri mjeseca 2022. godine što je četiri odsto više nego u istom periodu rekordne 2019. godine, odnosno prije krize.
Terme Olimia ostvarile su i 103.000 noćenja što je za oko šest odsto manje nego u prva četiri mjeseca 2019. U prvom periodu godine, Terme Olimia najviše su posjetili gosti iz Slovenije, Hrvatske, Austrije, Srbije i Italije.
S druge strane, u Termama Tuhelj ostvareno je 3,16 miliona evra prihoda u prva četiri mjeseca 2022. godine što je 13,5 odsto bolje nego u istom periodu 2019. godine.
Ostvarile su i 44.800 noćenja što je za 7,4 odsto više nego u prva četiri mjeseca 2019. Najviše gostiju bilježe iz Hrvatske nakon koje slijede gosti iz Slovenije te u manjem broju i gosti iz BIH i Njemačke.
Poslovanje u vrijeme koronakrize
Turistički sektor je najviše pogođen pandemijom tako da se to izrazito odrazilo i na poslovanje Terma Olimia i Terma Tuhelj, rečeno je na konferenciji.
U samom početku pandemije, Terme Tuhelj bile su zatvorene od marta do početka juna kao i Terme Olimia, a u drugom valu Terme Olimia bile su primorene zatvoriti hotele u Sloveniji na čak šest mjeseci.
„To je uticalo na poslovanje, ali i na strategiju. Uprkos pandemiji Terme Tuhelj bilježe konstantan rast prihoda, pa je tako u 2021. ostvaren rast od 57 odsto u odnosu na godinu ranije, što je 93 odsto od ukupnog prihoda u pretpandemijskoj 2019. godinu“, rečeno je na konferenciji.
S druge strane u Termama Olimia prvih pet mjeseci radilo se u jako ograničenom omjeru (samo zdravstveni gosti te sportske i poslovne grupe), ali su u drugoj polovini godine radili veoma dobro te uspjeli ostvariti 19,7 miliona evra prihoda iz poslovanja, što je samo 20 odsto manje nego rekordne 2019. kad su radili cijelu godinu.
„Istina je da su zbog turističkih vaučera i situacije na tržištu glavninu gostiju predstavljali domaći gosti te je stranih bilo tek 15 odsto. Takav trend poslovanja nije uticao na cijenu i rezultate. Terme Olimia su postizale dobre cijene te je ostvareni rezultat na kraju godine bio rekordan“, rečeno je na konferenciji.
Nove investicije u Termama Tuhelj
Terme Tuhelj, u vlasništvu Terma Olimia, do 2030. godine, pripremaju veliki investicioni niz projekta koji su zamišljeni kao četiri međusobno povezane faze:
- Rekonstrukcija zapadnog dijela: preuređenje bazenske dvorane s novim sadržajima i promjena krova, uređenje nove recepcije, prilaznog trga i restorana
- Novi hotel (paviljon 4 između postojećeg paviljona A1 i Hostel Vile; planiran kao Green Certified hotel)
CAPITAL