SARAJEVO, Više od 100 stručnjaka za komunikacije učestvuje na najpoznatijoj i najprestižnijoj regionalnoj, 12. po redu PRO.PR konferenciji, koja je počela danas u Sarajevu.
Učesnici konferenciji za komunikacijski i brend menadžment koja traje do 29. marta imaće priliku povezati se međusobno u pokretu i poslušati predavanja renomiranih predavača iz mnogih uglednih institucija i udruženja iz cijele Evrope.
„U skladu sa sloganom konferencije, radosni smo jer smo, i pored izazova društvenih nestabilnosti, u Sarajevu uspjeli sakupiti više od 200 profesionalaca i praktičara odnosa s javnošću iz regiona. Odnosi sa javnošću definitivno izlaze iz krize. Nakon četiri godine turbulencija, struka ulazi u novi rast, razvoj i prosperitet. Tom rastu, prije svega, doprinose novi mediji koji stvaraju nove pozicije, funkcije i nova pravila igre u upravljanju komunikacijama“, izjavio je na ceremoniji otvaranja predsjednik organizacijskog odbora PRO.PR-a, Danijel Koletić.
Ovogodišnje izdanje konferencije privuklo je zvučna imena koja se bave izazovima strateškog komuniciranja. Alex Aiken, izvršni direktor komunikacija vlade Ujedinjenog Kraljevstva, Zehra Gungor, predsjednica Međunarodnog udruženja za odnose sa javnošću (IPRA) za 2014. godinu, Sandro Baričević, direktor komunikacija Coca-Cole za sjeverozapadnu Evropu, Goran Milić, urednik i direktor Al Jazeere Balkans i još mnogi drugi prenijeće učesnicima svoje široko znanje i bogata iskustva iz prakse.
Takođe, za svaki dan konferencije zamišljena je jedna panel diskusija. Danas je održana rasprava o komunikaciji u javnoj administraciji. Sutra (28. marta) će poznati britanski lobist voditi raspravu o uvijek zanimljivoj i pomalo kontroverznoj temi o lobiranju, a u subotu (29. marta) panel diskusija o 30 godišnjici sarajevskih Zimskih Olimpijskih igara zaključiće i samu PRO.PR konferenciju.
Uz pregršt zanimljivih predavanja, učesnici će učestovati i na svečanoj dodjeli priznanja „PRO.PR Awards“, koja će se održati u subotu.
CAPITAL: S.V.