BEOGRAD, Koka-kola je u Srbiji, uporedo sa svim evropskim tržištima, lansirala najveću globalnu kampanju personalizovanih proizvoda ikada.
Kompanija će u okviru kampanje “Podijeli radost” pokloniti svojim potrošačima ono najvrijednije – svoj brend.
Pored ikoničnog Koka-kola logotipa na limenkama i bocama Koka-kole i Koka-kole Zero naći će se najčešća i najpopularnija imena i nadimci u Srbiji, saopšteno je iz ove kompanije.
Ovo je ujedno i prva evropska kampanja u okviru koje će boce i limenke biti distribuirane širom Starog kontinenta.
U Srbiji će se na tržištu na limenkama i bocama naći 150 najčešćih imena, a ujedno kako bi potrošačima ponudili širi izbor Koka-kola je pripremila i proizvode sa nazivima kao što su: ortak, brat, sestra, simaptija, porodica i mnoge druge.
Koka-kola će na ovaj način u vidu personalizovanih limenki omogućiti svojim potrošačima i jedinstven poklon koji mogu da daruju svojim najbližima, prenose agencije.
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
ODLICNO
E to se zove marketing…