PARIZ, Španska modna marka Desigual, poznata po koloritnoj odjeći inspirisanoj hipi stilom, sve više osvaja francusko tržište što je dokazala prethodne godine rastom prodaje od 20 odsto, na 120 miliona evra.
Na veoma probirljivom francuskom tržištu, koje je u 2012. obilježio i pad potrošnje, ovi rezultati brenda koji potiče iz Barselone, ocijenjuju se izuzetnim uspjehom.
Posljednjih desetak godina, Desigual se razvija izvanrednom brzinom. Vrijednost prodaje je u 2012. u svijetu dostigla 688,5 miliona evra i to bez zaduživanja, budući da preduzeće samo finansira svoj rast i investicije, izjavio je direktor Manel Žadrak za francuski Eko.
Mada manji od svojih konkurenata Zare ili Manga, Desigual, osnovan 1984, već je prisutan u 108 zemalja u svijetu, na više od 10.000 prodajnih mjesta.
“Naš rast je baziran na tri elementa: proizvod koji odražava duh osnivača kuće, pozitivna životna vizija i želja da se bude različit”, kaže Žadrak.
Nakon što je kuća prije četiri godine lansirala jednu liniju dječije odjeće i modnih dodataka, što su dva segmenta koji donose 25 odsto vrijednosti prodaje, Desigual se u 2012. angažovao i u sektoru obuće i dekoracije.
Iz kompanije najavljuju da će nakon što su u 2012. ušli u sektor obuće i dekoracije, krajem ove godine izaći na tržište a novom linijom proizvoda – parfemima, i to možda baš u Francuskoj.
“Svaki od ovih novih segmenata ima za cilj da učestvuje barem u 10 odsto prodaje u naredne tri godine, što bi bilo dovoljno za planirani porast prodaje od 20 odsto i u 2013”, objasnio je Žadrak. Tanjug