BERLIN, Drugi najveći proizvođač sportske opreme na svijetu Adidas u zadnjem je kvartalu prošle godine ostvario snažan rast dobiti, najviše zbog smanjivanja marketinških troškova.
Neto dobit se u posmatranom periodu povećala na 54 miliona evra ili 27 evrocenti po dionici, dok je u istom periodu godinu ranije iznosila 21 milion evra ili 11 evrocenti po dionici. Analitičari Bloomberga su očekivali kvartalnu dobit u iznosu od 47 miliona evra. U 2008. godini Adidas je ostvario 16-postotni rast profita na 642 miliona evra, a prihodi od prodaje su se povećali 4,9 posto na 10,8 milijardi evra.
Njemačka je kompanija u četvrtom tromjesečju 2007., u odnosu na zadnja tri mjeseca prošle godine, značajno povećala troškove marketinga zbog pripreme za evropsko prvenstvo u fudbalu i Olimpijske igre u Pekingu, što se odrazilo na snažan rast dobiti u zadnjem kvartalu. Ipak, čelnici Adidasa upozoravaju da će ova godina biti izazovna te su prognozirali usporavanje rasta godišnjeg profita na jednoznamenkaste vrijednosti. Poslovni.hr