ZAGREB, Lesnina je od 2010. u potpunom vlasništvu austrijske kompanije XXXLutz, ali na hrvatskom tržištu i dalje važi za cijenjenu slovenačku robnu marku sa povoljnim odnosom cijene i kvalitete, rekao je direktor Lesninine hrvatske kompanije Rajko Magdalenc.
On je za Slovenačku novinsku agenciju rekao da Lesnina namjerava povećavati svoj udio na hrvatskom tržištu koji sada iznosi 30 odsto, bez obzira na jačanje konkurencije, među kojima je i švedska IKEA.
Lesnina ove godine obilježava 65 godina poslovanja u Hrvatskoj i ulaže 20 miliona evra u svoj novi prodajni centar u Zadru, a do 2015. godine uložiće još oko 50 miliona evra u širenje, među ostalim u nove trgovine u Puli i Osijeku, rekao je Magdalenc, dodavši da investiraju i u trgovine Moebelix. Riječ je o poslovnom modelu prodaje sličnom IKEA-i, za samoposlužnu prodaju i brzu kupovinu.
Lesnina očekuje i povećanje broja zaposlenih u Hrvatskoj koje će ove godine sa trgovinom u Zadru porasti na 860, te jačanje mreže kooperanata kojih je sada oko 900.
Lesnina će za pet godina u Hrvatskoj i dalje biti vodeća kompanija u prodaji namještaja, rekao je Magdalenc. Hina