BANJALUKA, Centar za edukaciju “Pro educa” organizuje četvrti po redu Seminar za poslovne sekretarice, asistente i drugo administrativno osoblje koji će se održati 14. i 15. oktobra na Vlašiću.
“Pro educa” organizuje ovaj seminar kako bi se omogućila dodatna edukacija svim zaposlenim na ovim pozicijama, te im se osigurali preduslovi da postanu konkurentniji na tržištu rada.
“Izazovi koji se nameću kroz moderne trendove poslovanja, brzi razvoj i promjene tržišta iziskuju stalnu edukaciju i usavršavanje svih zaposlenih. To se posebno odnosi na menadžment, ali i na administrativno osoblje firmi, institucija i organizacija jer je ono u najvećem broju slučajeva ključna karika u internoj i eksternoj komunikaciji preduzeća, te je zaduženo za djelotvorno obavljanje raznovrsnih poslova i stvaranje pozitivne radne klime. Koliko dodatna edukacija može pomoći u poslovnom napredovanju – pokazuju i uspjesi preko 200 polaznika naših prethodnih seminara iz BiH, Srbije i Slovenije”, istakla je Danka Davidović, izvršna direktorica “Pro educa”-e.
Kako je saopšteno, učesnici će imati priliku čuti više o tome kako izgraditi (samo)pouzdanje; kako najbolje upravljati vremenom; naučiti neke od najboljih načina komunikacije sa sagovornicima; potom kako promijeniti svakodnevne kancelarijske navike i pri tome očuvati životnu sredinu i uštediti novac, kao i još mnogo drugih jednako zanimljivih i praktičnih savjeta koji će polaznicima/cama omogućiti još kvalitetnije obavljanje svakodnevnih poslovnih aktivnosti.
U savremenom poslovanju, sekretarice preuzimaju sve veći dio poslova i odgovornosti u radu svake organizacije. Da bi bila što uspješnija u poslu koji obavlja, danas je sekretarica, poslovni/a asistet/ica ili administrativni/a službenik/ca komunikativna, otvorena, samostalna i organizovana. Stoga, kako bi se odgovorilo svim zahtjevima posla, neophodno je konstantno usavršavanje i praćenje tokova modernog poslovanja i poslovne komunikacije.
Zbog rastuće potrebe za poslovnim usavršavanjem, Centar za edukaciju „Pro educa” unazad pet godina postojanja organizuje specijalističke kurseve, kao i seminare za poslovne sekretarice i ostalo administrativno osoblje.
“S obzirom da u BiH trenutno nema kvalitetnog edukativnog programa koji bi odgovorio zahtjevima modernog poslovanja, osmislili smo koncept predavanja za sve one koji u svom svakodnevnom poslu komuniciraju sa poslovnim partnerima i klijentima i obavljaju veliki dio administrativnog posla u svom preduzeću ili instituciji”, isticu u “Pro educa”-i
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Ovaj seminar su trebali organizovati prije izbora. Možda bi bilo manje nevažećih glasačkih listića.
:))