MOSKVA – Prema međunarodnoj agenciji Brand Finance Sberbank je i dalje najvrijedniji ruski brend. Vrijednost Sberbank brenda iznosi 13,233 milijarde dolara, što je više od 870 miliona dolara u odnosu na 2019. godinu.
Od 2014. godine Sberbank bilježi stalni rast vrijednosti svog brenda. Tokom prošle godine pomjerio se za dvije pozicije i tako zauzeo 139. mjesto. Banka je takođe zadržala svoj elitni AAA + rejting kao bankarski brend. Samo desetak brendova u okviru Global 500 dostiglo je elitni rejting AAA + ove godine.
“Sberbank znači povjerenje u Rusiji. To mnogo govori o njenom uspjehu u Brand Finance Global 500 i ove godine. Sberbank se ponovo istakla kao stabilan brend na koji se oslanjaju milioni građana Rusije. Strateško kretanje od tradicionalnih finansija prema drugim aspektima života klijenata, naročito u digitalnom prostoru, otvorilo je put Sberbank brendu kao najpouzdanijem brendu u Rusiji„ ,izjavio je David Haigh, generalni direktor međunarodne agencije Brand Finance.
Brand Finance je vodeća svjetska nezavisna agencija za procjenu i strategiju brenda sa kancelarijama u preko 20 zemalja. Brand Finance premošćuje jaz između marketinga i finansija kvalitativnom procjenom finansijske vrijednosti brenda. Oslanjajući se na stručnost u strategiji, brendiranju, istraživanju tržišta, vizuelnog identiteta, finansija, poreza i intelektualnog vlasništva, Brand Finance pomaže vlasnicima brendova i investitorima da donesu ispravne odluke za maksimiziranje vrijednosti brenda i poslovanja.
PR