BANJALUKA, Kompanija za istraživanje i marketing consulting Valicon doo Sarajevo, objavila je rezultate istraživanja u kome su prikazane pozicije brendova kao i trendova na bankarskom tržištu Republike Srpske.
U prvoj polovini 2019. godine, Sberbank Banja Luka ostvarila je izvanredne rezultate, te je prepoznata kao prva banka u Republici Srpskoj koju klijenti najčešće preporučuju drugima. NPS ( Net promoter Score ) indeks je porastao sa 13 na 26, odnosno 13 indeksnih bodova više nego prethodne godine.
Rezultati istraživanja kompanije Valicon ukazuju da je Sberbank Banja Luka zabilježila najveći rast u odnosu na prethodne godine , kada govorimo o snazi brenda. Time je potvrđeno da, uprkos velikoj konkurenciji koja je prisutna na tržištu, iz godine u godinu svijest o Sberbank brendu stalno raste.
Sberbank prema prepoznatljivosti promotivnog nastupa na tržištu ( reklamiranja ) zauzima drugo mjesto. Svojim reklamnim kampanjama i pažljivo biranim medijskim kanalima podstiče kod klijenata pozitivne reakcije i prijateljske emocije. Takođe, Sberbank Banja Luka se može pohvaliti sa pozicijom trećeg mjesta po broju ukupnih korisnika bankarskih proizvoda i usluga ( 32%, od toga 15 % su primarni korisnici).
“Ponosni smo na to što smo na tržištu prepoznati kao banka koju klijenti rado preporučuju. Ovo istraživanje pokazalo je da su povjerenje, kvalitet usluge i odnos prema klijentima ključni za snažnu tržišnu poziciju koju zauzimamo među vodećim bankama u Republici Srpskoj,“ izjavila je Biljana Ševa, rukovodilac Službe marketinga i komunikacija Sberbank Banja Luka. Ona je naglasila da će Sberbank Banja Luka nastaviti da unapređuje svoje proizvode i usluge sa ciljem povećanja zadovoljstva klijenata.