BEOGRAD, U Beogradu će od 19. do 22. februara biti održan Međunarodni sajam turizma pod sloganom “Iskoristi trenutak”, na kojem će zemlja partner ove godine biti Ujedinjeni Arapski Emirati /UAE/.
Ova najveća i najznačajnija turistička manifestacija u jugoistočnoj Evropi okupiće više od 1.100 izlagača iz 50 zemalja svijeta, a prvi put će se predstaviti Jamajka.
Učesnici sajma ponudiće sajamske cijene niže i do 40 odsto, uz eksluzivne pogodnosti.
Gradonačelnik Beograda Siniša Mali rekao je na konferenciji za novinare da Beograd postaje sve važnija destinacija u Evropi, ali da se mora raditi na tome da grad obogati turističku ponudu i više uradi na uređenju.
Mali je naveo da je Beograd na turističkim sajtovima Evrope postavljen kao destinacija koju treba posjetiti u 2015. godini, te dodao da je cilj da se prikaže grad Beograd kao kulturni, turistički i kongresni centar regiona.
On je rekao da je “Er Srbija” izrasla u eminentnu kompaniju u regionu, te zahvalio Ujedinjenim Arapskim Emiratima koji će biti gost sajma turizma, ističući da je to prilika za dva naroda da se približe ne samo turistički, nego i kulturno, i da rade na zajedničkim projektima.
Ambasador Emirata u Beogradu Džuma Rašid Al Dahri rekao je da je velika čast što će ova zemlja učestvovati na sajmu turizma u Beogradu, jer to pokazuje prijateljske odnose dvije zemlje i predstavlja priliku za njihovo jačanje.
On je istakao da je turizam značajan za privredu UAE, i da je prošle godine bilo 14 miliona turista u ovoj zemlji, navodeći da je zbog toga turizam dobra stvar za svaku zemlju.
On je rekao da je prošle godine porastao broj turista iz UAE u Srbiju, jer u Srbiji ima mnogo lijepog da se vidi.
Ujedinjeni Arapski Emirati ponudiće svoje turističke destinacije, kao što su administrativno-poslovni centar Abu Dabi, centar masovnog turizma Dubai, kao i Šardžah, koji je poznat po kulturnim znamenitostima i Adžman kao gastronomska destinacija, Um Al Kuvein kao avanturistička, Ras Al Hajma velnes turizam i Fudžera sa najljepšim plažama.
Ponude će predstaviti najveće turističke organizacije, turoperatori, hoteli, planinski centri, banje, jezera, gradovi, regije, a učešće je najavila i Turistička organizacija Višegrada.
Osim ovog, biće održana još tri međunarodna sajma – hotelsko-ugostiteljske opreme Horeca, vina “Beo vajn” i suvenira.
Osim država, koje na sajmu turizma tradicionalno promovišu svoje atraktivne destinacije, kao što su Turska, Grčka, Egipat, Makedonija, Crna Gora, Hrvatska, Slovenija, Bugarska, ponude će predstaviti Brazil i Indonezija.
Pod sloganom “Taste Serbia” dani vikenda, 21. i 22. februara, osmišljeni su kao gastronomski dani i sveobuhvatna prezentacija Srbije i Beograda, koji će se promovisati i kao poslovna destinacija.
Svečano otvaranje sajma turizma je 19. februara u 11.00 časova na galeriji hale 4 Beogradskog sajma.
Pojedinačne ulaznice koštaju 300 dinara /2,45 evra/, a grupne 200 dinara /1,6 evra/, dok je cijena parkinga 150 dinara /1,22 evra/ sat. Srna