NJUJORK, Ovogodišnji “sajber ponedjeljak” u Sjedinjenim Američkim Državama, dan za najmasovniju i najpovoljniju kupovinu preko interneta, završen je uspješno, prema objavljenim rezultatima istraživanja kompanije Adobe Digital Index.
Obim onlajn prodaje tokom “sajber ponedjeljka” je, prema podacima kompanije, skočio za 16 odsto u odnosu na prošlu godinu, na 2,65 milijardi dolara, prenosi agencija France presse.
Adobe navodi da je 25 vodećih američkih trgovaca, od kojih je svaki generisao 30 miliona dolara ili više za vrijeme “sajber ponedjeljka”, ubilježilo porast prodaje od 25 odsto, zaradivši skoro 1,8 milijardi dolara, dok su se u ranim jutarnjim časovima, kupci susreli sa najvećim popustima od čak 23 odsto.
Odvojeno istraživanje kompanije IBM Digital Analitics pokazalo je da je onlajn prodaja porasla za 8,5 odsto u odnosu na isti dan lani.
Optimistični podaci dolaze poslije loših rezulata i slabe prodaje tokom prošlonedjeljnog “Crnog petka”, koji tradicionalno obilježava početak sezone prazničnih kupovina u SAD i dolazi dan nakon praznika “Dana zahvalnosti”. Tanjug