BANJALUKA, Generalni direktor Banjalučke pivare Nikolas Peni smatra da vlasti BiH, na svim nivoima, treba da pokrenu javnu kampanju podizanja svijesti potrošača o dobrobitima kupovine domaćih proizvoda čime bi se uticalo na razvoj domaće privrede.
On je istakao da je pivarska industrija u Republici Srpskoj i BiH, poput ostale domaće proizvodnje, izložena različitim barijerama, koje stavljaju u okvire nelojalne konkurencije i ugrožavaju njen opstanak.
“Ali da u svakom zlu postoji nešto dobro, svjedoči i činjenica da su se u takvoj situaciji domaći proizvođači, suočeni s ogromnim uvozom istih proizvoda iz susjednih država, udružili s ciljem zajedničikog nastupa pred svojim potrošačima. Žele da im obezbijede bolji kvalitet, za pristupačnu cijenu”, rekao je Peni je za “Fokus”.
On je kao primjer naveo praznični paket Banjalučke pivare i “Vitinke” po posebnoj ponudi u decembru i januaru, dodajući da je podršku za tu inicijativu pružila Privredna komora RS.
Peni je za ovu godinu najavio slične aktivnosti radi motivisanja potrošača da i ubuduće prednost daju potrošnji domaćih proizvoda i time doprinesu razvoju domaće privrede.
On je izrazio nadu da ta inicijativa neće ostati usamljena i da će se razviti u jednu širu aktivnost koja će uključiti i druge lokalne proizvođače.
Peni je podsjetio da je Banjalučka pivara u prošloj godini povećala prodaju za šest odsto, ističući da je Nektar pivo doživjelo “važan zaokret od strane potrošača koji su se vratili domaćem brendu”.
On je istakao da će Banjalučka pivara u uslovima globalne ekonomske krize opreznije pratiti dešavanja na tržištima i ulagati tamo gdje je zagarantovan dobitak.
“Naša strategija jeste da ponudimo vrhunski kvalitet po nižim cijenama od konkurencije, a kao rezultat bićemo bolje pozicionirani od nekih konkurenata u ovom ekonomskom zastoju koji već dolazi”, rekao je Peni.