LONDON, Velikom manifestacijom u londonskoj Scali, Ray-Ban je proslavio rođenje brenda ponovnim izdanjem njihovog najikonskijeg modela – Ray-Ban Aviatora. Događaj je bio fokusiran na zvukove i stilove 70-ih godina koji su imali veliki uticaj na neke od poznatih bendova današnjice. Predstavljeno je šest novih stilova Ray-Ban Aviatora – Ray-Ban Aviator Craft, Aviator Road Spirit, Aviator Tech, Aviator Titanium, Aviator Metal Glide, kao i posebna, ograničena kolekcija Ray-Ban Aviator Ultra Gold – a uživo su nastupili neki od najuzbudljivijih rock bendova prošlih vremena i današnjice.
Jedinstven životni stil, iskakanje iz uobičajenih kalupa, snažna ličnost, odlučnost – to je svijet Ray-Bana. Sve je započelo 1929. godine kada je pilot John MacCready zatražio pomoć od kompanije Bausch&Lomb u osmišljavanju naočala koje bi štitile oči pilota od bljeska sunca na velikim visinama, a koje bi u isto vrijeme omogućavale čisto vidno polje.
Kompanija je prihvatila izazov i razvila najnoviji tip naočala s lećama koje blokiraju veliki dio vidljivog svjetla. Tako su nastale prve Ray-Ban naočale sa zelenim lećama protiv blještavila, koje su se ubrzo razvile u kultni model metalnih okvira – Ray-Ban Aviator.
Tokom godina Ray-Ban lansira niz sada već ikonskih modela – Outdoorsman, Wayfarer, Caravan… a u šezdesetim godinama, dolaskom trenda nošenja sunčanih naočala, ulazi i u Hollywood.
Debi na filmskom platnu doživljava u kultnom filmu „Doručak kod Tiffanyja“ gdje njihov model Wayfarer nosi Audrey Hepburn. Tom Cruise je još više popularizirao „avijatorice“ u filmu „Top Gun“, a kultni status Ray-Bana bio je zagarantovan nakon filma „Blues Brothers“.
Grupa Luxottica vodeća je globalna kompanija u segmentu optike, sa preko 6.000 maloprodajnih lokacija koje nude sunčane i dioptrijske naočale u Sjevernoj Americi, Aziji-Pacifiku, Kini, Južnoj Africi i Evropi te jakim portfeljom brendova koji uključuje Ray-Ban, najbolje prodavane sunčane i dioptrijske naočale u svijetu.
Uz Ray Ban Luxottica posjeduje licence za marke Bvlgari, Burberry, Chanel, Dolce & Gabbana, Donna Karan, Ralph Lauren, Prada, Salvatore Ferragamo, Tiffany, D&G i Versace, kao i za vodeće kućne marke Oakley, Vogue, Persol, Arnette i Revo.
Uz globalnu veleprodajnu mrežu koja uključuje 130 zemalja, Luxottica Grupa bavi se i vodećim markama maloprodajnih lanaca kao što su LensCrafters, Pearle Vision i Sunglass Icon u Sjevernoj Americi, OPSM i Laubman & Pank u Aziji i Pacifiku te Sunglass Hut koji pokriva cijeli svijet.
Proizvodi Grupe dizajniraju se i proizvode u šest visoko-kvalitetnih proizvodnih postrojenja u Italiji i svega dva postrojenja u Kini koja su u potpunom vlasništvu proizvođača premium naočala. Za fiskalnu godinu 2008. Grupa Luxottica prijavila je konsolidirani neto prihod od 5.200.000,000 evra.