SARAJEVO – Agencija za unapređenje stranih investicija u BiH (FIPA) sklopila je sponzorski ugovor sa “BH Telecomom” vrijedan 180.000 KM bez jasno određenih cijena reklamiranja ove kompanije, utvrdio je Ured za reviziju institucija BiH.
“Agencija je s ‘BH Telecomom’ zaključila okvirni ugovor na iznos od 180.000 KM, prema kojem bi se u okviru promotivne kampanje na CNN-u prikazivao i logo i web site ‘BH Telecoma’. Ugovorom nisu jasno definirane cijene prezentacije ‘BH Telecoma’ u okviru ove kampanje, te međunarodnih konferencija na kojima je sudjelovala FIPA, što je otežalo praćenje izmirenih, odnosno neizmirenih obaveza ‘BH Telecoma'”, piše u revizorskom izvještaju.
FIPA je ugovor s ovom kompanijom sklopila nakon što je nekoliko domaćih institucija odustalo od finansiranja promotivne kampanje BiH na CNN-u. Kampanja je koštala oko 391.000 KM. FIPA još duguje 51.000 KM CNN-u za emitiranje promotivnog spota.
“Nije tačno da nismo precizirali cijene. U ugovoru je jasno navedeno šta će ‘BH Telecom’ dobiti za 180.000 KM. Neki događaji na kojima su trebali biti prezentirani su otkazani. Nisu prihvatili da to nije naša greška, nego su nam umjesto 180.000 isplatili 130.000 KM. To je razlika koju dugujemo CNN-u”, rekao je Haris Bašić, direktor FIPA.
FIPA je tokom prošle godine isplatila i oko 31.000 KM stimulacija svojim djelatnicima, navode revizori. Zbog obavljanja poslova nepopunjenih radnih mjesta državnih službenika u agenciji ove stimulacije su do decembra 2007. godine primala četiri službenika.
“Smatramo da rukovodstvo agencije treba žurno preispitati opravdanost isplata, s posebnim naglaskom na dužinu perioda isplate stimulacija”, pišu revizori. Otkrili su i da je direktor ove agencije odobrio kupovinu 15 ženskih odijela, za šta je izdvojeno 7.250 KM. Agencija nije imala posebno odobrenje Ministarstva finansija za kupovinu ovih odijela. Nezavisne N.