BEOGRAD, Beograd je bitan za promociju Jahorine, jer 60 odsto gostiju na ovoj planini čine turisti iz Srbije, rekao je direktor Predstavništva Republike Srpske /RS/ u Srbiji Mlađen Cicović na današnjoj prezentaciji turističke destincije Jahorina u Turističko-informativnom centru Beograda (TOB).
Cicović je rekao je da je Predstavništvo RS u Srbiji kao institucija pomoglo organizaciju promocije Jahorine i potpisivanje protokola o saradnji turističkih organizacija Beograda i Istočnog Sarajeva, jer je to, kako je ocjenio, još jedan važan segment u saradnji Srbije i RS.
Direktor prodaje Olimpijskog centra Jahorina (OCJ) Dragan Sokolović naglasio je da se ova planina u proteklih nekoliko godina vratila na tržište kao zimska destinacija, najviše zahvaljujući Beogradu.
On je istakao da je posljednjih godina na Jahorini mnogo uloženo u modernizaciju, tako da sada na njoj postoje dva moderna šestosjeda, čime je kapacitet povećan na prevoz 10 000 skijaša na sat.
Sokolović je podsjetio da je sezona počela prošlog vikenda, a od ove godine i sistem za vještačko osvježavanje snijega je u punoj funkciji, na 3.300 metara dužine staza. On je dodao da su staze uređene i očišćene, što je ranijih godina bila najveća zamjerka posjetilaca.
Jahorina ima smještajne kapacitete od 4.000 kreveta, a cijene su ostale nepromjenjene u odnosu na prošlu godinu, šestodnevni ski pas košta 75 evra, a cijene smještaja iznose od 25 evra za polupansion pa naviše, rečeno je na prezentaciji.
Od ove godine, postoji i organizovani svakodnevni prevoz iz Sarajeva, kao i mogućnost obilaska pećine Orlovača, koja još nije dovoljno promovisana, ali je sa svojim ukrasima jedinstven biser prirode.
Stručni saradnik za marketing Turističke organizacije Istočno Sarajevo Predrag Lopatić rekao je da će Protokol o saradnji turističkih organizacija Istočnog Sarajeva i Beograda poboljšati promociju Jahorine i turističke ponude regije.
Direktor Turističke organizacije Beograda Dejan Veselinov rekao je da je želja ove organizacije da pomogne, prije svega, promociju Jahorine u Beogradu, a kasnije, razmjenom informacija, i organizaciju zajedničkih manifestacija da postanu atraktivniji za treća tržišta kao što su Japan, Rusija, Azija i Kina.
Promocija i potpisivanje Protokola organizovani su zahvaljujući saradnji turističkih organizacija Istočnog Sarajeva i Beograda, uz podršku Predstavništva RS u Beogradu. Srna