BIJELJINA, Turistička organizacija /TO/ Bijeljine će promovisati turističku ponudu ovog grada na Zlatiboru, gdje će, osim gastro-ponude i zdrave hrane, koja se proizvodi u Semberiji, biti predstavljena i Banja “Dvorovi”, Etno-selo “Stanišići”, kao i drugi privredni i ugostiteljski subjekti.
Bijeljinska Turistička organizacija, u saradnji sa Turističkom organizacijom Republike Srpske, organizuje ovu promociju 22. avgusta.
Direktor TO Bijeljina Simo Laketić rekao je da su aktivnosti ove organizacije, kako ranije, tako i na izmaku ljeta u punom kapacitetu, te se, osim promocije na Zlatiboru u okviru manifestacije “Licidersko srce”, priprema i za Sajam privrede u Modriči 6. i 7. septembra, u saradnji sa Privrednom komorom Srpske.
“Na ovom sajmu trebalo bi da učestvuje najveći dio privrede Semberije, a izlagački prostor biće nam obezbijeđen, što je bitna ušteda koja omogućava da naše aktivnosti budu intenzivnije i sa što manje sredstava”, naveo je Laketić.
On je dodao i da je značajna aktivnost, koja se već dugo planira, da Bijeljina dobije suvenirnicu i info-centar, a što će, kako očekuje, biti završeno do kraja ovog mjeseca.
Laketić je podsjetio da je TO Bijeljina dio tima koji priprema privrednu delegaciju za odlazak u Abhaziju, a koja bi u ovu zemlju trebalo da otputuje krajem septembra.
“Delegaciju će činiti predstavnici Ministarstva trgovine i turizma Srpske, Privredne komore kao i predstavnici grada Bijeljina. Abhazija nam pruža priliku da ostvarimo poslovne, ali i kulturne veze”, rekao je Laketić.
Od ranog proljeća do kasne jeseni, istakao je Laketić, TO Bijeljina organizuje niz manifestacija.
On kaže da su aktivnosti organizacije iz godine u godinu sve značajnije, te da je Bijeljina, po uplati boravišne takse, odnosno po broju prijavljenih gostiju, na zavidnom nivou.
“Uvijek je na jednom od prva tri mjesta, često i ispred Jahorine, Banjaluke i Trebinja”, rekao je Laketić. Srna