BEOGRAD, Turistička organizacija Srbije pokrenula je promotivnu kampanju predstavljanja turističke ponude Srbije na taksijima i bilbordima u Londonu.
Za potrebe kampanje Turistička organizacija Srbije zakupila je oglasni prostor na 15 taksija, 20 reklamnih panela u londonskom metrou i pet bilborda, saopšteno je iz Turističke organizacije Srbije.
Akcija je pokrenuta s ciljem povećanja vidljivosti i interesovanja za turističku ponudu Srbije na tržištu Velike Britanije, biće predstavljene ponude za odmor u Srbiji, a naglasak se stavlja na ponudu za aktivni odmor u prirodi, kratak odmor u gradovima /city break/ i kulturno-istorijsko nasljeđe Srbije.
Očekuje se da kampanja, koja će trajati dva mjeseca, bude uvertira za predstavljanje turističke ponude Srbije na najvećem svjetskom sajmu turizma – “World Travel Market”, koji se održava u novembru.
Prema podacima Zavoda za statistiku, Srbiju je u sedam mjeseci ove godine posjetilo 10 odsto više turista iz Velike Britanije u odnosu na isti period 2013. godine. Srna