BIJELJINA, Važnost disperzije ulaganja ozbiljno je shvatio Slobodan Jovanić čija je firma 1993. godine počela sa proizvodnjom ženskih čarapa a danas se bavi građevinarstvom, trgovinom, osiguranjem i popravkom vozila, ugostiteljstvom i prodajom nafte.
Za poslovni uspjeh u ekonomskoj krizi vrlo je važna raznovrsnost djelatnosti i usluga, objašnjava vlasnik bijeljinske firme „Intergaj“.
Na lokaciji gdje je početkom devedesetih osnovao fabriku čarapa u međuvremenu je izgrađeno moderno stambeno naselje sa nekoliko stotina stanova, koje je projektovalo i gradilo upravo njegovo preduzeće.
„Jedna od naših osnovnih djelatnosti danas je projektovanje i izgradnja stambenih i poslovnih objekata. Proizvodimo namještaj, kuhinje „Intergaj“, ali i stočnu hranu, obavljamo uslužne djelatnosti, kao što su tehnički pregled i osiguranje vozila, bavimo se ugostiteljskom djelatnošću, imamo motel i restoran „Semberski salaš“. U naselju „Intergaj“ izgradili smo benzinsku pumpu, tržnicu, a, osim auto-servisa, imamo i auto-centar za prodaju „citroenovih“ vozila““, kaže Jovanović za poslovni portal CAPITAL.
On ističe da se od početka oslanjao na mlade, obrazovane i stručne ljude, koji su zajedno radili i timski donosili sve najvažnije poslovne odluke.
„Kombinacijom proizvodnih djelatnosti i usluga u različitim djelatnostima uspijevamo da se održimo u izuzetno teškim, kriznim vremenima. Sve obaveze prema radnicima i državi uredno i na vrijeme izmirujemo. Koja će naša pretežna djelatnost biti u narednih pet ili deset godina, sada je teško prognozirati. To zavisi od uslova poslovanja i od samog tržišta“, kaže Jovanović.
CAPITAL: Lj.Lj.