PARIZ, Francuski proizvođač alkoholnih pića “Remi Kuantro” (Remy Cointreau) u periodu januar-mart ove godine osjetno je povećao prodaju zahvaljujući oporavku svog tržišta u Kini, poslije dvije godine pada usljed antikorupcijskih mjera koje je uvela vlada u Pekingu.
Prodaja marke “remi marten”, koja je glavni izvor profita za ovu kompaniju, skočila je 38,7 odsto u odnosu na isti period godinu ranije, prenosi Rojters.
Visoka stopa rasta prodaje konjaka “remi marten” duguje se, između ostalog, i povoljnoj uporedivoj osnovi, budući da je u istom periodu prošle godine (januar-mart 2014) bila u padu 32,3 odsto, precizira se u saopštenju ovog francuskog proizvođača konjaka, likera i šampanjca.
Kompanija je, kako navodi isti izvor, još u januaru izvjestila da su njene isporuke na kinesko tržište ponovo u porastu. Ovi podaci su u suprotnosti sa onima koje je objelodanila grupa LVMH, koja takođe izvozi konjak u Kinu, objavivši da je njena prodaja na tom tržištu i dalje u padu.
Na dobre prodajne rezultate “remi martena” takođe je uticao i snažan rast tražnje u SAD, koje su postale prvo tržište za ovaj francuski konjak, ispred Kine.
U prvom kvartalu 2015, koji je četvrti kvartal fiskalne 2014-2015. za “Remi Kuantro”, prihodi od prodaje dostigli su 224,2 miliona evra, uz organski rast od 23,4 odsto na godišnjem nivou.
U cijeloj, upravo završenoj, fiskalnoj godini prodaja je opala 6,4 odsto (kada se uključi valutni efekat) na 965 miliona evra, uz organski rast od 0,6 odsto. Tanjug