PARIZ, Najveća luksuzna modna kuća LVMH (Luj Viton-Moe Enesi) u prvom kvartalu tekuće godine ostvarila je prihode od prodaje u vrijednosti od 7,21 milijardu evra, uz rast od četiri odsto, što je nešto iznad konzenzusa analitičara koji su prognozirali 7,17 milijardi.
Interni rast ove francuske kompanije iznosio je šest odsto, dok su ekonomski stručnjaci predviđali u prosjeku sedam odsto poslije rasta od osam odsto u prethodnom kvartalu, prenio je Rojters.
Prodaja proizvoda od kože pod markom “Luj Viton”, koja je glavni izvor profita te grupacije, porasla je devet odsto, a analitičari su očekivali rast od pet do šest odsto.
Suprotno, druga najrentabilnija divizija LVMH, vino i alkoholna pića (“Moe&Šandon”, “Dom Perinjon”, “Enesi”) u posmatranom tromjesečju zabilježila je pad od tri odsto, usljed smanjenja prodaje konjaka u Kini, a pod uticajem antikorupcijskih mjera koje je vlada u Pekingu preduzela, ali i zbog usporavanja ekonomije te zemlje. Tanjug