NJUJORK, Male firme ne mogu da se mjere sa gigantima kao što je Google, kada su u pitanju brendiranje i veličina budžeta.
Ipak, od ovakvih velikana mogu ‘ukrasti’ dobre ideje u području zapošljavanja.
Besplatni obroci, putovanja na skijanje, snaga brenda – Google je magnet za top talente. Vaš mali biznis….baš i ne. Ipak, to ne znači da i vi prilikom zapošljavanja ne možete da primjeniti iste metode kao i Google:
Prepoznajte urođenu snagu amatera
Mnogi poslodavci, kojima regrutovanje nije svakodnevni posao kao npr. HR stručnjacima, prave tipične greške prilikom selekcije biografija i razgovora za posao. CV nije savršen odraz osoba koje predstavljaju. Kandidat čiji CV nije impresivan u stvarnosti može biti fantastično otkriće.
Budite detektiv za jezik
Stručnjaci tvrde kako postoji ogromna razlika u produktivnosti kandidata koji svoj posao opisuje kroz dostignuća i rezultate u odnosu na kandidata koji svoj posao opisuje kroz odgovornosti i zadatke.
Ne morate se oslanjati na društvene mreže
Osim možda LinkedIna, društvene mreže nisu ozbiljan alat u potrazi za talentima. Barem ne još. Zato ne morate previše da se opterećujete mišlju tražite li dovoljno ljude putem društvenih mreža, prenose agencije.