BIJELJINA, Udruženje potrošača “Zvono” iz Bijeljine organizovalo je danas, na Svjetski dan potrošača, uličnu akciju podjele promotivnog materijala o pravima i zaštiti građana u komunikaciji sa trgovcima i davaocima ekonomskih usluga.
Predsjednik Skupštine Udruženja “Zvono” Jovan Vasilić pozvao je potrošače da prijave probleme i istakao da se u praksi više od 90 odsto prijava riješi u korist potrošača.
“Pomaci postoje i treba dalje raditi na promociji prava i zaštiti potrošača”, ocijenio je Vasilić.
Prema njegovim riječima, u zimskoj sezoni najviše pritužbi potrošača podneseno je za obuću, a veliki je i broj pritužbi na telekomunikacione usluge, uglavnom za način raskidanja ugovora.
Vasilić je najavio da će Udruženje potrošača “Zvono” u narednom periodu izvršiti obuku potrošača i trgovaca, nakon čega će biti održan i okrugli sto u saradnji sa Privrednom komorom Bijeljine o načinu rješavanja problema građana sa davaocima ekonomskih usluga kao što su grijanje, komunalne usluge i struja.
U promotivnom materijalu koji je podijeljen građanima navedeno je osam osnovnih prava potrošača i postupak na koji potrošač može da ostvari i zaštiti svoja prava.
U Republici Srpskoj djeluje sedam udruženja za zaštitu potrošača. Srna