VAŠINGTON, Prihodi od internet reklama u SAD su, uprkos nepovoljnoj ekonomskoj situaciji, u trećem ovogodišnjem tromjesečju porasli na 5,9 milijardi dolara, što je 11 odsto više nego u istom periodu prošle godine, saopštile su kompanije “Interaktiv advertajzing bjuro” i “Prajsvoterhaus kupers LLP”.
Za devet mjeseci, od januara do septembra, prihodi od reklama na internetu su porasli na 17,3 milijardi dolara, u odnosu na 15,2 milijarde dolara u isto vrijeme prošle godine.
Pri tome su akcije firmi koje zavise od prihoda od reklama na internetu, računajući tu i najvećeg svjetskog internet pretraživača “Gugl” (Google), u posljednje vrijeme naglo padale.
Razlog za to je, kako su navele svjetske agencije, bojazan da bi se ekonomski pad mogao odraziti i na usporavanje tržišta internet reklama.
Rast reklamnih prihoda u sadašnjem ekonomskom okruženju je dobra vijest, naveo je partner kompanije “Prajsvoterhaus kupers” Dejvid Silverman.
Interesovanje za reklamiranje na internetu, prema njegovom mišljenju, ne jenjava, pošto u mnogim slučajevima, oni koji se reklamiraju za to plaćaju tek na osnovu efekata reklame, odnosno samo u slučajevima kada potrošači kliknu na konkretnu reklamnu poruku.