BANJALUKA, Trodnevna tradicionalna konferencija o odnosima s javnošću, PROACTIVE 2010. okupila je po šesti put preko 80 učesnika iz Bosne i Hercegovine i regije.
Organizator konferencije, PR agencija Prime communications je ove godine omogućila da konferencija upotrebom novih medija i društvenih mreža odnosno putem video linka i Twittera ima i više od 100 ljudi iz regiona koji su na taj način pratili dešavanja na konferenciji.
Pored kriznog komuniciranja i on-line komuniciranja, značajna tema ovogodišnje konferencije je bilo političko komuniciranje o kojem su govorili regionalni stručnjaci koji su u svojim državama i u zemljama bivše Jugoslavije realizovali uspješne političke kampanje poput poznatog hrvstskg stručnjaka Marka Rakara koji je vodio internet kampanju Ive Josipovića.
Na konferenciji je održana i panel diskusija na temu “Političko komuniciranje u BiH i regiji” a dr Božo Skoko je predstavio rezultate istraživanja o komunikacijskim izazovima između država i naroda na prostoru bivše Jugoslavije i imidžu balkanskih zemalja.
“Drago nam je da smo po šesti put okupili veliki broj PR praktičara koji su na trodnevnoj konferenciji razmjenjivali iskustva, uspostavljali nove saradnje i družili se sa kolegama iz struke iz drugih zemalja. Ovaj period je za sve PR-ovce veoma izazovan i zbog toga je PROACTIVE 2010 posvećen kriznoj komunikaciji, on-line komuniciranju ali i političkom komuniciranju. Pozitivne reakcije učesnika i predavača potvrđuju da je PROACTIVE definitivno postao najznačajniji regionalni skup PR-ovaca na kojem se kreiraju trendovi i uspostavljaju regionalne saradnje”, istakla je Lejla Brčaninović, PR direktorica agencije PRIME Communications.