MOSTAR, Strategijom razvoja turizma Republike Srpske do 2020. godine predviđeno je formiranje konkretnih turističkih proizvoda za određene ciljne grupe, kako bi se povećao promet u turizmu i ugostiteljstvu u Republici Srpskoj, izjavila je danas pomoćnik ministra za turizam i ugostiteljstvo Srpske Aleksandra Trifković.
Na okruglom stolu “Turizam i razvoj”, koji je održan u okviru 17. Međunarodnog sajma privrede u Mostaru, ona je podsjetila da su tom strategijom date smjernice razvoja turizma koje se odnose na smanjenje sive ekonomije u ovoj oblasti, te jačanje marketinga i promocije.
Okrugli sto, koji je održan u organizaciji federalnog Ministarstva turizma, okupio je predstavnike institucija, stručnjake i subjekte iz turističke privrede iz Republike Srpske, FBiH, te zemalja okruženja, saopšteno je iz Biroa za odnose s javnošću Vlade Republike Srpske.
Tokom ovog skupa iznijeti su stavovi o mogućnostima za razvoj turizma na različitim nivoima. Srna