BANJALUKA – Loša hidrologija i smanjena proizvodnja električne energije nešto je što karakteriše rad „Hidroelektrana na Drini“ u ovoj i protekloj godini.
Međutim, to što Srpska uvozi skupu struju nije previše potreslo direktora Nedeljka Perišića koji je odlučio da sebi naruči limuzinu vrijednu oko 117.000 maraka sa porezom.
Kako bi i dalje što manje bio izložen stresu on traži dizel automobil u metalik crnoj boji sa felugama veličine 18 inča, automatskim mjenjačem, elektronskom kontrolom stabilnosti i brojnom drugom opremom.
Od ponuđača se traži garancija na period od pet godina ili do 150.000 pređenih kilometara.
„Ponuđač mora biti proizvođač ili generalni zastupnik ili ovlašteni distributer vozila, a mora imati na raspolaganju servise tehnički opremljene i kadrovski osposobljene za servisiranje ponuđenog vozila“, navodi se u tenderskoj dokumentaciji.
Podsjećamo, preduzeće na čijem je čelu Perišić prošle godine nije ispunilo plan proizvodnje, a ostvarena je skromna dobit od oko 90.000 KM, što je daleko ispod planiranih 636.000 KM.
Takođe, ovo preduzeće je još jednom prekršilo smjernice matičnog preduzeća Elektroprivrede Republike Srpske iz kojeg su rekli kako će samo investicije koje donose novu vrijednost biti opravdane.


3 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Kakve smjernice matičnog preduzeća. nemojte me nasmijavati. Pa samo matično preduzeće se ne pridržava tih smjernica.
Treba bandu pohapsiti.
Prave se nove zgrade da se uhljebe novi sigurni glasovi.
Daje se 900 hiljada maraka za medijsku promociju ERS, a radnicima se ne uplaćuju doprinosi?
Kupuju se nova auta jer je eto sramota da se direktori voze u starim. Koliko znam poslovne sastanke po parkinzima i garažama obavlja samo mafija.
A struja se uvozi jer su akmulacije niske, a pogonska spremnost TE nikakva.
I jedino je riješenje naravno poskupljenje struje, samo dokle?