NJUJORK, Ukolioko tek započinjete posao ili se već bavite preduzetništvom i tražite nove partnere i projekte važno je da budete dobro organizovani i spremni na izazove.
Znate li da prepoznate priliku kada za nju dođe vrijeme? Alat koji je pritom dobro imati pri ruci su tri liste sa kojih ćete uvijek dobiti ono što vam u određenom trenutku treba.
1. Lista zadataka
Lista koju niko ne želi da gleda, a istovremeno lista koja će vam pomoći da obavite svoje dnevne aktivnost i ne zaboravite brojne obaveze.
Važno je da planirate unaprijed i da ne pretjerati sa listom obaveza i zadataka. Neka prve tri stvari budu prioritet i njih riješite odmah na početku radnog dana, a ostale zadatke pokušajte da dozirate bez pretjereanog opterećivanja.
2. Lista potencijalnih saradnika
Samo zato jer nešto možete da učinite, ne znači da to morate to da učinite. Angažovanje saradnika pomoći će vam da se bolje organizujete i posvetite pažnju stvarima koje su važnije i imaju veći uticaj na poslovanje.
Nakon što napravite listu zadataka za određeni projekat, razmislite koje korake biste mogli da prepustite nekom drugom, a koje biste željeli da radite sami. Na taj način ćete povećati produktivnost, ali i kvalitetu obavljenog posla.
3. Lista svega što želite da postignete
Poznata TV voditeljka Opra Vinfri svojevremeno je izjavila kako ljudi postaju ono u što vjeruju. Pa, u skladu sa tom životnom filozofijom, možda je vrijeme da preispitate svoju budućnost i smijer u karijeri.
Jedan ugledni profesor sa Univerziteta u Kaliforniji otkrio je u svom istraživanju kako se šansa za ostvarivanjem ciljeva povećava za 33 odsto, ukoliko te ciljeve zapišete. Jutarnji list