BEOGRAD, Kampanja “Srbija ima kvalitet” pokrenuta je danas sa ciljem podsticanja proizvodnje u Srbiji i ulaganja u unapređenje kvaliteta proizvoda i procesa proizvodnje.
Ciljevi kampanje, koju su pokrenuli Udruženje “Moja Srbija” i Privredna komora Beograda, jesu i stvaranje povjerenja građana u domaće proizvode i kompanije, objašnjavanje građanima razlike u pojmovima “domaći proizvod” i “domaće vlasništvo”.
Jedan od važnih ciljeva je i promovisanje kvalitetnih domacih proizvoda i brendova, kao i turističkih potencijala u Srbiji.
Prema riječima Uroša Delića iz “Moje Srbije” , u okviru kampanje će biti emitovano vise od 2.000 TV spotova, a aktivisti ce obići 22 grada u Srbiji i besplatno podijeliti 100.000 primjeraka tog magazina.
Tom prilikom će razgovarati sa nekoliko desetina hiljada ljudi, a sredinom decembra će na osnovu glasova potrošača, najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji, biti dodjeljena priznanja “Moj izbor 2011”. Tanjug