BEOGRAD, Predstavnici Turističke organizacije Srbije (TOS) i SIPPO programa švajcarske agencije za promociju izvoza potpisali su sporazum kojim će dati podršku malim i srednjim preduzećima u Srbiji u oblasti turizma prilikom nastupa na Međunarodnoj turističkoj berzi (ITB) Berlin u naredne tri godine.
Na konferenciji za njemacke novinare, koju su na ovogodišnjoj berzi u Berlinu održale turističke organizacije Srbije, Beograda i Vojvodine, i na kojoj je sporazum i potpisan, predstavljena je cjelina turističke ponude Srbije.
Direktor Turističke organizacije Srbije (TOS) Gordana Plamenac je navela da Srbija iz godine u godinu bilježi rast broja inostranih turista, naravno i njemačkih, što veoma raduje.
“Godinu smo počeli kao zemlja partner na sajmu turizma u Štutgartu, i predstavljanje na njemačkom tržištu nastavljamo ovdje u Berlinu, sa posebnim naglaskom na ponudu kratkih odmora u gradovima, putevima kulture u Srbiji, Lifestyle Serbia – Srbija za mlade, gastronomskoj ponudi, kao i zanimljivostima vezanim za područje Dunava, aktivnom odmoru u očuvanoj prirodi i manifestacijama u Srbiji“, kazala je Plamenac.
V.d. direktora Turističke organizacije Beograda (TOB) Miodrag Popović predstavio je mogućnosti za dolazak i boravak u Beogradu, nove hotele, turističke programe, događaje u 2014, kao i mobilnu aplikaciju “Beograd priča“.
On je takođe istakao važnost tržišta Njemačke za turizam u Beogradu, budući da su po statistikama Gradskog Zavoda za informatiku i statistiku, njemački turisti na drugom mjestu po broju dolazaka u 2013.godini, saopštila je Turistička organizacija Beograda.
Na Međunarodnoj turističkoj berzi ITB 2014 koja se održava u Berlinu od 5. do 9. marta ove godine,TOS objedinjuje nastup turizma Srbije.
Na štandu Srbije, pored TOS-a ponudu predstavlja i Turistička organizacija Beograda, Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova AP Vojvodine, Turistička organizacija Vojvodine, Turistička organizacija Novog Sada, Turistička organizacija Čačka kao i predstavnici turističke privrede iz agencija Magelan Corporation, S .A . B. International, Dobročinstvo, Kon Tiki Travel i Kuće vina “Kovačević” i Novosadskog sajma. Tanjug