GRUDE, Kompanija Violeta je prvog dana prodaje novih “lady” higijenskih uložaka sa vlažnom maramicom u subotu, 8. marta, u Sarajevu, Banjaluci, Tuzli, Mostaru i drugim većim gradovima, prodala oko 30.000 ovih proizvoda.Prvi pokazatelji prodaje obećavaju izvanredne rezultate i novi uspjeh najboljeg domaćeg branda, a sličan uspjeh zabilježen je i sa “violeta baby pelenama”, koje su smanjile uvoz pelena u BiH za oko 35 odsto, saopšteno je iz “Violete”.
“Violeta” je ovim higijenskim ulošcima sa vlažnom maramicom, te dnevnim ulošcima, osmislila koncept potpune higijene za svaku ženu. Kupci su veoma pozitivno komentarisali vlažnu maramicu koja se nalazi uz svaki uložak, kao super inovaciju i potreban dodatak.
“Samo kvalitetnim proizvodima moguće je konkurirati stranim brandovima i ostvariti porast domaće proizvodnje”, navodi se u saopštenju.