NJUJORK,Kompanija “Plejboj enterprajz”, izdavač jednog od najpoznatijih magazina za odrasle, objavila je podatke o velikom gubitku u četvrtom kvartalu uz dodatni trošak restrukturisanja od 157,2 miliona dolara, te smanjenju prihoda ispod očekivanog nivoa.
Kompanija, koja je bilježila neto gubitke u svim kvartalima 2008. godine, saopštila je da je otvorena za razgovore o prodaji čitave firme ili promjenama u strateškom pravcu magazina “Plejboj”.
Neto gubitak “Plejboja” iznosi 145,7 miliona dolara, odnosno 4,37 dolara po akciji. U istom periodu prošle godine, kompanija je zabilježila neto gubitak od 1,1 miliona dolara, odnosno tri centa po akciji.
Prihodi firme opali su na 69,8 miliona dolara sa 85,9 miliona, djelimično usljed prodaje imovine televizijskog studija.
Odjeljenje za autorska prava, koje je odgovorno za postavljanje poznatog logoa u vidu bijelog, ušatog zeca na razne vrste robe, od majica do dijamantskih privezaka, zabilježilo je pad prihoda za 38 odsto, na nivo od 4,3 miliona dolara.
Prošlog mjeseca, “Plejboj” je saopštio da će smanjiti broj zaposlenih, konsolidovati svoje onlajn i štamparske aktivnosti i izvršiti reviziju. Kompanija je već smanjila broj zaposlenih za 14 odsto tokom prošle godine.